Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

starten als marktkoopman

  • san

    hi,

    Ben je al verder gekomen met de opstart?

    Ik zit in China en verkoop allerlei electronica zoals USB sticks, speakers, …is dat handel die jij zou willen verkopen?

    Misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen…

  • henry

    Hallo,

    Ik heb ook interesse op als marktkoopman aan het werk te gaan, maar weet niet goed waarin.

    Iemand suggesties?

    Gr

  • Hans

    dat ligt er aan wat je wil en hoeveel tijd je er in wil steken.

    ik deed het naast mijn vaste baan en hoefde er niet rijk van te worden het was voor mij meer een hobby dus ik ben gaan verkopen wat ik leuk vond om te doen maar als je toch echt je vak er van wil maken dan weet ik niet of dat nog wel echt haalbaar is want een paar jaar terug zag iedereen er heil in om wat centen bij te verdienen en die zijn over het algemeen toch wel blijven hangen.

    maar ik had (ben tijdelijk gesopt door omstandigheden) een leuke cent extra met speelgoed en ga in de zomer toch weer verder.

    succes ermee

  • danny

    hallo ik wil ook op de markt gaan staan en ik zie dat jij in china zit ik heb mischien wel interesse in dat soort spul stuur mij a.u.b een mail met wat je zoal heb en de inkoopprijzen b.v.d

  • Joyce Brouwers

    Hallo,

    Ik ben me ook aan het orienteren om op marktkoopvrouw te worden en ben ook geïnteresseerd in de handel die jij aanbiedt of wellicht andere handel die ik kan importeren uit China.

    Ik zou graag met je in contact komen!

    Met vriendelijke groet,

    Joyce Brouwers

  • Annemiek

    Wie kan mij van A tot Z helpen bij wat ik allemaal moet weten/doen om marktvrouw te worden? Ik twijfel tussen handel in schoenen of ondergoed. Wie o wie adviseert mij????