Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

fresh events

  • Rudi

    Fresh events zijn gewoon een stelletje naaiers!!!

    NOOOOIt bij hun boeken, ze naaien je met een dure kraam waar niemand op af komt.

    Ze doen niets voor je, helemaal niets… Oh ja wel ze kloppen je geld uit je zakken!!! thats'all!

    Wil je wat verdienen, je eerste winst behaal je door niet bij hun te reserveren!

  • Rudi

    Niet reserveren bij fresh, oplichters zijn het!

  • Jonas

    Helemaal mee eens! Alleen maar slechte ervaringen tot aan deurwaarders aan toe gehad vanwege een annulering met geldige reden evenals tijdig gemeld.

    Nooit meer Fresh voor mij!

  • Hakim

    Ja ik heb ook veele klachten over ze die van FRESH events.. Heele dure kramen en geen bezoekers. Ook problemen na anuleren na 3 op een rij slechte markten gehad. En maar rekeningen sturen. Dat kan toch niet??? ik vind t echt nieet normaal.

  • Hakim

    ja heb ik ook gehad, zijn echte opligters. dure kramen en geen mensen en rekeningen blijven sturen na anuleren na 3 heele slechte markten zonder bezoekers. niet normaal hoe slecht, ik boek ze nooit meer never nerver nooit niet~!~!!!!!!!!!!!!