Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

gezocht groothandels

  • irma

    Hoi

    ik ben op zoek naar leuke groothandels, voor dameskleding/kinderkleding, voor mijn webshop !

    Ik zoek voor de dameskleding oa de kleding die ook op markten verkocht worden, en/of franse /italiaanse damesmode groothandels.

    oa de merken 101 idees –glamour fashion– fionelle— gemma ricceri—perla nera etc

    wie kan me helpen?

    gr irma

  • gerryo

    hoi irma,

    zou je me kunnen laten weten als je kleding van 101 idees hebt?

    groetjes

  • jolanda

    Hoi Irma,

    101 idees vind ik ook hartstikke leuk, en betaalbaar,

    zodra je een webshop hebt, wil jij me dan wat laten weten aub.

    Gr. Jolanda

  • dianne

    Heb je de groothandel al gevonden, ik ben zelf

    ook op zoek.

    groetjes Dianne

  • wendy

    Hallo

    Heeft u de kleding van 101 idees al gevonden?? Ik ben namelijk op zoek naar jurkje soggo SG035, zag het op een site,maar het was al uitverkocht!!! Balen dus, als je een site hebt, laat het maar snel weten.

  • Helene

    Hoi Irma, ik ben net terug uit italie, daar hadden ze het merk 101 idees in een winkel te koop,

    verder op een markt zie ik het merk ook te koop (in Nederland), weet je al inmiddels waar het verder te koop is/groothandel?

    Ik hoop dat je reageert op mn mail

    bij voorbaat hartelijk dank,

    met vriendelijke groet,

    Helene

  • annemarie

    Hallo Wendy,

    Zag je reactie toen ik aan het zoeken was naar het merk 101 idees. Kun je mij de site geven waar ze dit verkopen?

    Hier in Vlissingen zit een winkel die het verkoopt. (koopt ze in in Parijs) maar helaas mijn maat niet meer.

    Alvast bedankt!!

    Groetjes, Annemarie.

  • Nathalie

    Hoi Irma

    Ik ben ook op zoek naar groothandels in frankrijk met die merken

    Heb je de groothandel al gevonden?

  • H.Berrada

    Hallo Irma,

    Ik heb je oproep gelezen, ik ben zelf een groothandel in kinderkleding en dameskleding precies de genre die jij zoekt.

    Ik zoe niks via internet, ik bezoek mijn klanten persoonlijk, ze kunnen dan zelf uitzoeken wat ze willen kopen ( vaak per maatserie) en kunnen ook aangeven wat ze graag een volgende keer willen hebben. Elke twee weken ga ik naar het buitenland inkopen. Ik ben een jaar bezig en mijn klanten zijn erg tevreden over deze manier van kopen. Ze kunnen zien, voelen passen hoe een model valt en dan pas kopen.

    Ik hanteer geen minimale afname, zolang jij tevreden bent dat is het belangrijkste voor mij.

    Ook heel belangrijk ik ben absoluut niet duur!!

    Wil je een afspraak ben dan 0650495695 of mail me voordekleineburger@live.nl

    Vanaf as Maandag nieuwe kleding binnen, ik ga Donderdag tm Zondag inkopen.

    Groetjes

  • H.Berrada

    Hallo,

    Ik heb je oproep gelezen, ik ben zelf een groothandel in kinderkleding en dameskleding precies de genre die jij zoekt.

    Ik zoe niks via internet, ik bezoek mijn klanten persoonlijk, ze kunnen dan zelf uitzoeken wat ze willen kopen ( vaak per maatserie) en kunnen ook aangeven wat ze graag een volgende keer willen hebben. Elke twee weken ga ik naar het buitenland inkopen. Ik ben een jaar bezig en mijn klanten zijn erg tevreden over deze manier van kopen. Ze kunnen zien, voelen passen hoe een model valt en dan pas kopen.

    Ik hanteer geen minimale afname, zolang jij tevreden bent dat is het belangrijkste voor mij.

    Ook heel belangrijk ik ben absoluut niet duur!!

    Wil je een afspraak ben dan 0650495695 of mail me voordekleineburger@live.nl

    Vanaf as Maandag nieuwe kleding binnen, ik ga Donderdag tm Zondag inkopen.

    Groetjes