Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

gezocht groothandels

  • H.Berrada

    Hallo Dianne,

    Ik heb je oproep gelezen, ik ben zelf een groothandel in kinderkleding en dameskleding precies de genre die jij zoekt.

    Ik zoe niks via internet, ik bezoek mijn klanten persoonlijk, ze kunnen dan zelf uitzoeken wat ze willen kopen ( vaak per maatserie) en kunnen ook aangeven wat ze graag een volgende keer willen hebben. Elke twee weken ga ik naar het buitenland inkopen. Ik ben een jaar bezig en mijn klanten zijn erg tevreden over deze manier van kopen. Ze kunnen zien, voelen passen hoe een model valt en dan pas kopen.

    Ik hanteer geen minimale afname, zolang jij tevreden bent dat is het belangrijkste voor mij.

    Ook heel belangrijk ik ben absoluut niet duur!!

    Wil je een afspraak ben dan 0650495695 of mail me voordekleineburger@live.nl

    Vanaf as Maandag nieuwe kleding binnen, ik ga Donderdag tm Zondag inkopen.

    Groetjes

  • ronnie

    wij beginnen een groothandel in italiaanse dameskleding,scherpe prijs. kunnen evt. langskomen met collectie

  • ronnie

    irma Schreef:hallo irma

    wij beginnen een groothandel in italiaanse dameskleding

    wij kunnen langs komen met onze collectie of foto's mailen

    groetjes ronnie

    ——————————————————-

    > Hoi

    >

    > ik ben op zoek naar leuke groothandels, voor

    > dameskleding/kinderkleding, voor mijn webshop !

    > Ik zoek voor de dameskleding oa de kleding die ook

    > op markten verkocht worden, en/of franse

    > /italiaanse damesmode groothandels.

    >

    > oa de merken 101 idees –glamour fashion–

    > fionelle— gemma ricceri—perla nera etc

    >

    > wie kan me helpen?

    >

    > gr irma

  • Pauline

    Hallo Ronnie

    zou jij mij je telefoonnummer kunnen geven? ik ben op zoek naar betaalbare trendy dameskleding zoals bv. D*versa en op internet is er geen info over bekend behalve dat het bij cash.nl wordt verkocht

    kun je dit naar mijn mailadres sturen: pauline@snelnet.net, dank je

  • rob

    Hallo Ronnie,

    Lever je nog steeds dames kleding van Perla Nera , Gemma ricceri etc?

    Wij zijn op zoek naar iemand die dat aan ons kan leveren.

    Graag dan met spoed telefoontje naar : 06-13114617

    Hartelijk dank alvast !

    Rob

  • YSARA

    Dear Irma,

    Wij opereren als Groothandel/handels agent in baby en kinderkleding. Wij verkopen alleen aan winkels, webwinkels en markt kraam houders in baby- en kinderkleding.

    Bel ons voor een afspraak: 0623162336 of kijk naar http://www.greendoorkidswear.com

    groetjes,

    ysara

  • Wendy

    Hallo,

    ik ben op zoek naar groothandels, voor

    > hippe dameskleding.

    > Ik zoek voor de dameskleding van o.a.

    >

    > 101 idees –glamour fashion–

    > fionelle— gemma ricceri—perla nera ….

    >

    > wie kan me helpen?

    >

    >Groetjes Wendy

  • Huispakken enzo

    Hallo,

    Ik las dat u opzoek bent naar een groothandel in dameskleding.

    In Nijmegen zit een postorderbedrijf genaamd Wifes Fashion.

    Ze verkopen aan particulieren en bedrijven.

    Hebben vaak een groot aanbod dameskleding.

    Verkoop aan bedrijven doen ze op bestelling.

    Groeten Huispakken enzo

  • Wendy

    Goedenavond Wendy,

    Ik vertrek einde van deze maand weer naar Thailand om mooie dames jurken in te kopen. Misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen, maar dan wil ik eerst graag wat meer info mbt je wensen.

    Je kunt me altijd even mailen en dan kunnen we altijd verder zien.

    Groetjes, Wendy.

  • corinne

    GM,

    Vinden jullie het ook zo balen dat er bijna geen mensen meer zijn die elkaar willen helpen!!! Heb namelijk hetzelfde probleem, ben al stad en land afgeweest, diverse winkels bezocht die deze merken verkopen en er is werkelijk niemand die het licht in je ogen gunt. Baal daar enorm van.

    Perla Nera kun je in het confectiecentrum kopen bij de winkel Perla Nera, 1 ste verdieping met de rest kan ik je niet helpen maar wellicht heb je het al gevonden gezien de datum dat je dit gepost hebt.

    Wellicht zou je iets voor mij kunnen betekenen met gemma Ricceri, made in Italia, bella ragazza

    Ik zou heel blij zijn met welke info ook. Dit kunnen jullie sturen naar info@justc.nl

    Alvast hartelijk dank.

    Warm groet,

    Corinne