Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

Kan iemand me helpen?

  • Marktman

    Ik sta ingeschreven bij KVK ed.

    alles is in orde en de inschrijving bij de gemeente volgt.

    Ik wil graag op de markt staan wat is de volgende stap? hoe kom ik aan een plek om op een markt te staan. Ik hoef op zich geen vaste plek aangezien je hier ook 10 á 12 jaar op de wachtlijst moet staan.

    (soort markt, wachtlijsten, soort product dat ik wil verkopen, wachtlijsten etc etc ter zijde gelaten)

    Een vergunning aanvragen, als ik die inmiddels al heb..!?! Hoe nu verder? hoe kom ik aan het een plek op een markt?

    Alvast bedankt voor jullie hulp!

    Vriendelijke groet,

    Markt-man

  • jana

    http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2139&i=31&t=31

  • FamiQue

    Op hollandse markten.nl zijn veel markten te vinden, en hier op de markt pagina zijn ook veel markten te vinden.

    Je kan bij je gemeente een lijst aanvragen voor braderieen en bij de omliggende gemeentes.

    Ik ben zelf gestart bij de gemeente en daar geven ze telefoonnummers door en dan maar bellen of er nog plaats is.

    Veel succes met je verkopen

    Groetjes

    FamiQue

  • Marktman

    Hey Bedankt jongens!

  • FamiQue

    Wat verkoop je en welke regio zit je ?

    Ik zoek namelijk nog voor een braderie/markt op 11 juni in scheveningen een partner.

    groetjes

    FamiQue.

    (je kan me ook even mailen, famique@kabelfoon.net)

  • Sandra

    Hoi,

    Ik sta dan wel niet op de markt, maar ik weet dat er in Ermelo nu actie wordt gevoerd door de gemeente om meer markt mensen er te krijgen, misschien kun je eens informeren.

    Zover ik weet zijn de prijzen nu ook gunstig, omdat het daar terug loopt en ze zodoende mensen willen stimuleren om marktlieden daar te krijgen.

    SandraMarktman schreef:

    >