Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

Wat is een CRK-nummer en hoe vraag ik dat aan en waar?

• Marco

Het onderwerp zegt het al.

Ik zou graag willen weten wat een CRK-nummer is en hoe en waar ik dat aanvraag?

Waarom ik dat zou willen weten is dat ik wil proberen om op braderieën en markten kleding te gaan verkopen.

Ik hoop dat u het antwoord weet.

Groetjes Marco

• Diana@

ja ok ikzou graag weten wat een ckr nummer is.

Ik heb namelijk 1 winkel en wil graag op braderieeen gaan staan.

Maar nou las k dat je een wa markt verzekering nodig hebt en een ckr?

wie informatie heeft raag

Retoots@home.nl

met vriendelijke groet! Diana

• Marco

Ik heb vorige week een CRK-nummer aangevraagd en dat kan je doen bij www.crkinfo.nl Binnen een paar dagen had ik het marktpasje. Niet voor elke braderie noodzakelijk heb ik vernomen. Maar voor de meeste wel. Wat betreft verzekering, ben ik volop verzekerd. Want ook ik heb een eigen winkel.

• Diana@

bedankt!

IK me al op2 braderieeen ingeschreven waar ik gelukkig geen CKR nummer voor nodig heb!

• mariska Schutten van den berg

hoi Marco,

Ik weet niet of je vraag al beantwoord is maar een crk nummer vraag je aan in Den -Haag het is een centraal registratie bureau voor markten en braderieen.

De kosten voor die registratie zijn 80 euro per jaar.

als je alleen braderieen gaat doen heb je dat nummer niet nodig wil je ook markten gaan bezoeken zal je het wel aan moeten vragen.

Ik wens je heel veel succes met je handel ik begin nu ook voor het eerst dus wie weet zien we elkaar eens op een braderie veel succes.

veel Liefs mariska Schutten

• Marco

Hoi Mariska,

Mijn vraag is al beantwoord, eigenlijk zelf gevonden. Het pasje heb ik ook gekregen en kan nu eventueel op markten staan. Op sommige braderien heb je het ook nodig.

Ik heb nu op een aantal braderien gestaan, om het uit te testen. Maar de opbrengsten vielen tegen in vergelijking met mijn winkel (acties). Dus ik hou het even voor gezien op dat gebied.

Maar ik wens jou wel veel succes toe.

Groetjes Marco

• Ap

Wil je gaan handelen dan heb je idd een CRK aanvragen en voordat je dat doet moet je jezelf inschrijven als ondernemer bij de KvK.

Markt leuk en aardig!!!!! maar niet heus!! Wie wilde kleren verkopen? sluit effe aan aan de rij want makkelijk kom je niet aan een plek op een braderie of markt omdat er simpelweg te veel mensen zijn die kleren verkopen! Op braderieen krijg je geen plek omdat er mensen tig jaren voor jou bij dezelfde organisaties vertrouwd zijn en sommige inmiddels goed zijn bevriend! Kom je er toch op met je kleren? pak dan maar weer in want verkopen zul je zeker niet doen daar er (yep) tig mensen die hetzelfde verkopen als jij!

Je hebt een winkel en je wilt op braderieen staan? leuk en aardig maar DIT MAG NIET VAN DE BELASTING…Vraag maar na!?! 1 van de 2 zul je dus moeten opgeven….Doe je dit toch en je word gepakt dan zwaait er wat!!!! of wil je dit gewoon lekker zwart doen..? dat kan ook natuurlijk….->….Utrecht kanaaleneiland pas geleden-> leuke braderie en het was druk totdat de douane met de belasting inspectie opdook…. Je raad het al…mensen in de WW, ziektewet, mensen die een winkel hebben, sociale dienst, groothandelaars etc etc allemaal betrapt….Zeer hoge boetes…ik hoorde zelfs van 24000 euro….. Ik heb een CRK en Kvk en doe alles wit maar toch moest ik ook effe wat vragen beantwoorden!!!

Wil je op de markt staan dan zul je je idd moeten verzekeren als je iemands handel kapot rijd omdat je voor het eerst op de markt komt met een auto….

Er zijn zat mensen die op de markt staan en iedereen concureert elkaar eruit en verpesten het voor diegene die hiervan moeten leven… Mensen die een baan hebben en producten (zwart) komen verkopen als jij en ik en ver onder de gemiddelde prijs gaan…..Wij moeten ook onze huur betalen en zijn doen dit puur om effe wat bij te verdienen….

TIP! ga effe rondkijken, maak een praatje met handelaren, kijk effe hoe en wat voordat je een beslissing neemt. De verdiensten zijn lang niet zo goed als je denkt dat ze zijn.

Het lijkt wel zonneschijn altijd op de markt maar als je er eenmaal staan dan zul je merken dat jij als een enige een donkere wolk boven je kraam hebt hangen.

Succes!

• theunissen

hallo ik heb een vraag aan u ik ben zelfstandig begonnen maar heb een advies gekregen van mensen op dat ik op markten sta voor een C.R.K nummer aan te vragen .

nu is mijn vraag hoe moet ik dat doen hoop dat u me helpen kunt .

groetjes handelsonderneming theunissen

• joycevanschijndel

ik zou ook graag weten wat een crk nummer is en hoe ik dat aan vraag.. ik wil namenlijk graag op markten staan.

groetjes joyce van schijndel www.8thstreet.nl

• frankie1

ik ga ook markten doen en grote evenementen maar dan wel met iets wat zeker wel loopt

vertel niet precies wat maar het heeft met food te maken

en ja eten loopt altijdt op grotere braderies en evenementen

wens jullie alle veel succes