Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

Wat is een CRK-nummer en hoe vraag ik dat aan en waar?

• de leest

ik wil graag op de markt staan maar nu moet ik een crk nummer door geven en kaart.

Hoe kom ik hier aan en wat is het.

• marktkoopman met ervaring

Ook dit is weer een regeltje wat de standhouder geld kost voor NIETS!! Deze organisatie doet totaal niets voor de standhouder maar je moet WEL geregistreerd zijn!! kortom; oplichting van crkinfo onderdeel van hbd.nl

• Monique

Aan degene die de reactie schreef: Ok mensen effe goed lezen,

Vorige week heb ik mij in laten schrijven bij de KvK als webwinkel die ook op markten en braderien wil gaan staan. Ik ben er toen niet over ingelicht dat ik niet op markten mag staan als ik een winkel heb, of zou het voor een webwinkel anders gelden ? Ik ben benieuwd naar het antwoord.

Groetjes van Monique

• A.A.DANELJAN

Wat is een CRK-nummer en hoe vraag ik dat aan en waar?

• A.A.DANELJAN

Het onderwerp zegt het al.

Ik zou graag willen weten wat een CRK-nummer is en hoe en waar ik dat aanvraag?

Waarom ik dat zou willen weten is dat ik wil proberen om op braderieën en markten BBQ,SNACK VERKOOPEN

Ik hoop dat u het antwoord weet.

Groetjes ARO

• lucky

Hoe vraag ik een crk nummer aan en wat kost dat

• annie trip

wat is een crk nummer en waar vraag ik hem aan

• W.L.Stevens-Thomasse

MH.,

Maak in eigen HOBBY atelier jurkjes e.d. in de maten 86 t/m 134

Vr.groeten,

Willy Louisa

• mir

hoe kan ik crk nr aanvragen

• happycompanie@live.nl

bij deze uitspraak sluit ik me aan, een regelrechte onnodige kostenpost, en je krijgt er echt niets voor, je helpt alleen weer een clubje zakkenvullers de winter door, dat is mijn gedachte hierover, als het andes is, laat het me dan weten