Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

Kamer van Koophandel

• Hennie

Ik wil af en toe op braderieen en jaarmarkten gaan staan,als ik een pasje ga aanvragen,moet ik mij ook in laten schrijven bij de Kamer van Koophandel,ik kan anders geen spullen bij de groothandel kopen.Moet ik dan de volledige prijs betalen of krijg je korting ,omdat het freelance werk is en hoe gaat het met de belasting? Hennie

• Esther

Bij de KvK kijken ze niet of je full of parttime iets doet, het gaat om de inschrijving. Ik was rond de 70 euro kwijt, dat was inclusief uittreksel van je KvK inschrijving.

En bij de belasting moet je je ook melden en een formulier startende ondernemingen invullen, zodat zij kunnen bepalen of je voor de BTW als ondernemer gezien wordt. En je moet elk jaar voor april natuurlijk je loon/inkomstenbelasting invullen en daaruit blijkt dan hoeveel winst je hebt gemaakt en daar moet je dan belasting over betalen.

succes.

• Hennie

Bedankt voor je antwoord, ik weet nu wat meer . Groetjes HennieEsther schreef:

>

> Bij de KvK kijken ze niet of je full of parttime iets doet,

> het gaat om de inschrijving. Ik was rond de 70 euro kwijt,

> dat was inclusief uittreksel van je KvK inschrijving.

> En bij de belasting moet je je ook melden en een formulier

> startende ondernemingen invullen, zodat zij kunnen bepalen of

> je voor de BTW als ondernemer gezien wordt. En je moet elk

> jaar voor april natuurlijk je loon/inkomstenbelasting

> invullen en daaruit blijkt dan hoeveel winst je hebt gemaakt

> en daar moet je dan belasting over betalen.

>

> succes.