He Kermisvoetbal ik hoop echt van harte dat je een keer word opgepakt!!!!!!
Door mensen zoals jij kunnen wij nauwelijks onze huur betalen!!!
Elisa,
Als je hier je werk van wilt maken dan zul je je moeten inschrijven bij het Kvk en een CRK pas aanvragen.
Kvk voor eigenonderneming en CRK om je in te schrijven voor 3 vaste markten bij jou in de gemeente of als je in een ander stad wilt staan bij de des betrefende gemeente inschrijven.
Door de weeks pak je gewoon de vaste markt en in het weekend een braderie je kutn er goed van leven….
Braderieen worden echt aanzienlijk verpest door mensen zoals deze meneer hier boven die al een zekerheid heeft van een vaste inkomen en het ook nog op de markt komt verpesten voor diegene die wel belasting betalen.
Het is op zich niet erg dat je bijverdiend dat stimuleer ik juist maar het feit dat ze een product inkopen voor 3 en vervolgens 5 euro verder verkopen op de markt van deze marche kun je idd alleen leven als je een vaste baan erbij hebt……
Er worden gelukkig controles uitgevoerd op braderieen en markten op inschrijving ed… en tot mijn blijheid komen erg veel mensen niet meer op braderieen omdat ze een vette boete krijgen dat tot 24000 euro kan oplopen…
Als je hier je werk van wilt maken dan is het top! en ga er gewoon voor!