Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

verkoop van etenswaren

• xuefie

hallo,

mijn schoonvader wil heel graag Zuid-amerikaanse hapjes verkopen op markten, braderieen en evt evenementen.

weet iemand misschien op welke markten/evenementen dit kan en hoe het dan in z'n werk gaat?

hij heeft namelijk nog nooit eerder op de markt gestaan ofzo..

het liefst overrijssel of gelderland ivm vervoer.

hartelijk dank!

• Elisa

Dan krijg je in elk geval te maken met de warenwet.

En veel markten staan het niet toe dat je eten verkoopt.

• He

Hapjes verkopen is helemaal geen probleem!!!!!

Op vaste markten gaat het idd wat stroef maar op braderieen kun je staan waar en wanneer je wilt! Gewoon van te voren een plek reserveren en het komt voor elkaar.

Heb je een zo'n stawagen of wil je een kraam? een stawagen moet je dus een grondplek hebben dit betaal je per meter 10 euro sommige ietsje meer en als je een kraam wilt dan betaal over het algemeen 70 euro dit is de prijs die de meeste organisaties rekenen voor etenswaar kramen.

Schrijf je in voor marktenhandel kalender en je hebt een overzicht erin van alle braderieen van Jan tot Dec daar staan alle gegevens in per braderie dus welke organisatie dit organiseert en wat de prijzen ed….

www.marktenhandel.nl voor meer info omtrent het boeken van braderieen!

Succes!

• kim nguyen

Hoi Xuefie,

Mag je schoonvader nog belangstellend hebben om (warme) etenswaren te verkopen op de markt of evenement,

Neemt contact op met mij i.v.m dat ik in 2007 een Internationale Culinair Festijn organiseerd, en je schoonvader zal heel goed bij passen bij onze Festijn !

06 - 40966518

Met vriendelijke groet !