Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

standhouders gezocht voor braderie

• Sven, Inesweb Evenementen

Op de Nijkerkse Toeristenbraderie (c.a. 50 kramen) op het Plein in het gezellige centrum van Nijkerk op maandag 31 juli a.s. zijn nog enkele kramen vrij.Wij doen aan branchebescherming. Er is geen plaats meer voor standhouders met lingerie, sieraden, dames tuien of speelgoed. Ook is er GEEN plaats voor food.

• Marktkoopman

Word er goed reklame gemaakt?

Het is ook nog doordeweeks dus wat kun je mij garanderen?

• Inesweb Evenementen

Marktkoopman,

Is dit voldoende:

Recreatiekrant VVV regio Veluwe,

Persberichten in alle plaatselijke en regionale Huis aan Huis bladen in en om Nijkerk

Persberichten in de twee plaatselijk en regionaal verscheinende kranten (AD-Amersfoortse Courant en De Stentor)

Persbreichten naar de regiuonale en plaatselijke kabelkranten

Perberichten naar Omroep Gelderland en naar de lokale omroep

125 posters verspreid in de regio (campings!)

De Nijkerkse Toeristenbraderie is om maandag, midden in het vakantieseizoen.

Op maandag is er op de Veluwe, waar Nijkerk ligt weinig te doen.

Vorig jaar waren er heel veel bezoekers.

Ik heb ze niet persoonlijk geteld maar men zegt een aantel duizenden.

Voldoende?

• marktkoopman

Okay dat is zeker voldoende maar het meest belangrijkste is eigenlijk heel veel borden langs de weg!!!! :D

Ik ben van de partij! :) bedankt voor de uitgebreide reactie.

De grote organisaties maken er een zooitje van je weet wel welke dus hoeven geen namen te noemen! ;)

Succes!

• Inesweb Evenementen

Heel veel borden langs de weg werken ongetwijjfeld.

Probleem in de Gemeente Nijkerk: langs de weg zijn reclame borden verboden……..