Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

Standhouders gezocht voor jaarmarkt 18 augustus

• Oranjevereniging Juliana

Ook dit jaar wordt er tijdens het zomerfeest in Hellouw weer een jaarmarkt georganiseerd.

Deze vindt plaats op 18 augustus van 11.00 uur tot 17.00 uur.

Elk jaar zijn er ca. 100 stands aanwezig. Er is nog plaats voor enkele standhouders! Voor slechts 25 euro kunt ook u een stand huren.

Wij zorgen voor een zo gevarieerd mogelijk aantal aanbieders, echter volledig alleenrecht voor een bepaalde branche of productgroep kunnen wij niet garanderen.

Heeft u interesse, neem contact op met Oranje vereninging Juliana uit Hellouw. Bij voorkeur per e-mail, maar telefonisch kan ook. Telefoonnummer: 0418-581822, vraagt u dan naar Artje Wijtmans.

Met vriendelijke groeten,

Oranje vereniging Hellouw

• Hakan Aksoy

Beste organisator

ik wil graag deelnemen aan de zomermarkt van 18 augustus, ik verkoop tablet en telefoonasseccoires + bestuurbare helikopters en belleblaas.

ik wil 2 kramen als kan deelnemen aan de jaarmarkt.

ik hoor snel een reactie graag.

alvast bedanakt

mvgr hakan

• Linda Valk

Beste heer/ mevrouw,

Graag hoor ik of het nog mogelijk is om een kraam te huren op zaterdag 18 augustus aanstaande. Ik zelf verkoop nieuwe casual kleding en heren/dames/kinderschoenen. Wat zijn de kosten en hoe laat de braderie begint.

Graag hoor ik van u.

Mvg Linda Valk