Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

Standhouders gezocht.

• Bianca Pikaar

Hallo,

Op onze camping wordt er in de zomervakantie een kleinschalige braderie, cadeau markt, hobbyistenmarkt georganiseerd, op 1 augustus van 14.00 tot 21.00 uur.

Het is een grote camping (omgeving Harderwijk) met nog vele campings en tourisme in de omgeving.

De braderie is geschikt voor hobbyisten, cadeau artikelen enz…

In sieraden en kinderkleding zijn we reeds voorzien.

De kraamhuur is 25,- euro voor een kraam met bovenzeil, een grondplaats is ook mogelijk á 5 euro per meter (minimaal 3 meter).

Tevens zal er aan branche-bescherming gedaan worden..

Heeft u interesse dan kunt u een mailtje sturen naar bianca.pikaar@gmail.com

Met vriendelijke groet,

Bianca Pikaar

• Elly Stöver

Hallo,

Graag zou ik me willen aanmelden voor de braderie van 1 augustus.

Mijn branche is computers, multimedia en mondverzorging.

Ook sta ik ingeschreven bij de KvK te Zwolle.

Ik hoor het graag van u.

Mvg Elly Stöver

www.etiplus.nl

• M. Bloemendaal

Hallo Bianca,

ik heb wel interesse, maar waar is deze camping?

Groeten van Marjolein

• happycompanie@live.nl

Hallo

www.happycompanie.nl

wij van happycompanie willen graag meer weten, wat wij doen is Airbrush tattoo's zetten, maar ook glittertattoo's , en eventueel schminken, , wij hebben belangstelling voor een plaats op de braderie, mail of bel ons voor de benodigde info, ook mogenlijkheden voor ballonclowns, en schminken , stuur mail of bel, wij hebben eventueel eigen stand

0527-246475

happycompanie@live.nl

• auer-amusement

hallo bianca

wij hebben een eendenvangspel

waar in harderwijk is de markt

MVG

christiaan auer

• jeannette

hallo bianca

graag zou ik bij u willen staan als dat kan wij hebben popcorn en suikerspin en ook nog wat snoep zuurstokken lollies enz.

als dat kan graag een kraam alvast bedankt voor uw reaktie

• Ad Klaasen

STANDHOUDERS GEZOCHT VOOR:

Consumentenbeurs Helmond

Voor het 17e jaar wordt deze consumentenbeurs gehouden op 1000 m2 vloeroppervlakte met professionele standbouw. Op vrij 4 nov. (18.00-22.00 uur), za. 5 en zo. 6 nov. (beide dagen van 11.00-17.00 uur). We trekken in 3 dagen tijd een kleine 7000 bezoekers. De beurs wordt georganiseerd door Ondernemers Vereniging Mierlo-Hout. Meer info: info@ovmh.nl