Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

fresh events

  • zonder_naam

    Vandaag de marktkalender van fresh events in de bus gekregen, na

    de lijst even bestudeerd te hebben kwam ik toch wel tot de conclusie dat

    dit voor mij voor dit jaar toch iets te duur gaat worden.

    de goedkoopste markt 55 euro, wel inclusief de btw en de duurste die ik heb

    gezien is 90 euro, poepoe dan moet je toch wel het een en ander verkocht hebben voordat je ook maar kunt gaan denken aan een beetje winst.

    Zijn er hier meer mensen die zich een beetje beginnen te “ergeren” aan

    het uitmelken van de marktkooplui?

    Dit is niet bedoeld als negatief commentaar richting fresh events, maar volgens mij is dit de hele tendens die al een tijdje bezig is, je ziet het al wel bij meer organisatebureaus, een dure standplaats markt wil niet gelijk zeggen dat het ook een goede is toch!

    groetjes marco

  • Hennie Everse

    Hallo Marco,

    Ik ben het helemaal met je eens,we hebben vorig jaar voor fresh gestaan in scheveningen,een kleine markt,en we stonden daar met 5 kramen horloges,

    Dus een dure kraamprijs,parkeren belachelijk duur,en 1 horloge verkocht,want er stond een leukerd die op het laatst 7 horloges voor €10 verkocht,

    Ze rekenen maar de hoofdprijs, doen niet aan branchebescherming,Star is er ook zo een, met 10 kramen horloges in driebergen , maar ik denk dat ze hun eigen glazen in gooien,ik boek zeker niet meer bij hun,en ik hoor wel van meer mensen dat ze niet meer zo veel gaan betalen.

    Met vriendelijke groet Hennie.

  • Azazel

    Bij Fresh Event doen ze ook geen branche bescherming en net wat je zegt de staangeld is behoorlijk en ga je het door berekenen naar de klanten dan verkoop je bijna niks!!

    Ze hebben geluk dat elke jaar vele starters beginnen anders waren er al vele organisatie bureaus op de fles gegaan..

  • Nico

    Hallo Hennie en Marco,

    Ik ben het met jullie eens,de enige die daar verdienen zijn frehs en Star zelf. Ik begrijp ook de winkel verenigingen niet dat zij met hun in zee blijven gaan. Het maakt hun niet uit wat er staat ook al staan er 10 van de zelfde kramen als het maar vol staat. Ook wij boeken nooit meer bij Fresh en Star

  • happycompanie@live.nl

    Helemaal mee eens , ik kreeg aanvragen voor bepaalde plekken die rustig 130 euro durven te vragen, daar moet je dan wel eerst een halve dag werken om het een beetje terug te verdienen, eigenlijk is in die gevallen een boycot op zijn plaats. om markten van duurder dan 50 euro te boycotten, dit moet niet mogen. uitmelken van se sfeermakers van de buitenhandel, de markt kooplui

  • geheim

    slechte ervaring met fresh we hadden een plaatsje geboekt voor een braderie maar na nader inzien toch afgebelt geen probleem volgens milan fresh events bv na een tijdje een brief van een incasso buro met de rekening rond de 250 euro dus gelijk gebeld maar het was hun woordt tegen de mijne gewoon betalen luiden het antwoord zo niet komt het voor het gerecht dus niets laten weten tot heden elke week twee brieven met een betalings voorstel maar ik betaal niets nu deze week de laaste brief met een laaste waarschuwing met de beslag leging van loon en goederen enz enz enz volgens de brieven was ik al veroordeelt door het karton gerecht maar nooit een uitnodeging gehad stand houders let op nooit voor fresh events boeken daar krijg je alleen maat tramelant slecht ervaringen speekt diverse mensen iedereen die we spreken hebben wel iets naars mee gemaakt

    mvg

  • Rona

    Ook starters mijden de dure kramen. Ik ben starter maar ik ga echt niet meer dan 50 euro voor een

    kraam betalen en dat is al erg veel. Ik boek dan ook nooit bij de grotere evenementenbureaus.

  • Marco

    Praat me niet van Fresh events alleen maar ellende . heb het mee gemaakt in Nunspeed vechten de kooplieden omdat fresh events zijn zaakjes niet goed had geregeld .

    Heb ook heel wat mensen gesproken over fresh events Of moet ik zeggen GRAAI EVENTS .

    probeer bij dit bedrijf maar eens een braderie te annuleren wegen omstandigheden, dat kan maar wel betalen stel je hebt een crematie maakt bij dit bedrijf niet uit gewoon betalen .

    Stelletje graaiers zijn het , dit is het slechtste bureau in deze branche dat er is ze zetten ook gewoon 30 mensen met tassen op dezelfde markt neer , als de markt maar vol komt en er maar betaald gaat worden.

    Zal het hun een rot zorg wezen.

  • Bertus

    Maar bij wie kan je nog wel boeken dan?

    Ze zijn allemaal behoorlijk aan de prijs.

    Zelf ook minder goede ervaringen gehad met fresh Everts' maar ook met marbo.

    Star heeft zo zijn eigen mensen waar ze zaken mee doen net als zovelen volgens mij.

    En ga je een keer bij een klein bureau dan hebben ze net een braderietje georganiseerd voor het eerst betaal je daar € 50,- marktgeld voor die je nog niet eens terug verdient omdat er niemand op de braderie afkomt.

    Om als starter ergens tussen te komen valt al helemaal niet mee en ben je wel overgeleverd aanzit soort evenementen bureaus.

    De grote gerenommeerde nemen niet eens de moeite om je toe te laten.

  • Hans

    Heb nog nooit zon slechte organisatie mee gemaakt als fresh events , een paar markten bij deze slechte organisatie geboekt en allemaal was het een drama .

    En wij waren niet de enige die aan het klagen waren , bij fresh events telt alleen het geld betalen en verder uit zoeken maar al moeten ze kramen achter op de parkeerplaats neer zetten als je maar betaald .

    Hier hadden wij zo genoeg van dat we de rest van de geboekte markten maar hebben geannuleerd geen probleem . Maar een paar maanden later een rekening in de bus even betalen .

    Dus boek nooit een markt via fresh events heb al gehoord dat het heel slecht gaat met dit bedrijf vandaar dat ze zo op geld uit zijn .

    Dus kooplieden uit bent gewaarschuwd boek nooit iets bij fresh events uit Denhaag,