Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

Mensen gezocht die op de Paardenmarkt te Numansdorp stonden met verschillende kraampjes!

• Centaur

Mensen gezocht die afgelopen woensdag op de paardenmarkt stonden te Numansdorp, jullie stonden met verschillende kraampjes, slippers, armbanden, haarklemmen, en een stuk verderop met een textiel bedrukkings kraam.

Wij hadden een babbeltje gemaakt of jullie op onze 2 daagse dressuurwedstrijden strodorp wilden komen staan, geen kosten aan verbonden!! jullie leekt het erg leuk en jullie zouden even kijken of jullie het konden inplannen voor de 11 en 12 juli 2009 zaterdag/zondag.

Echt erg: wij zijn het A4tje waarop wij jullie gegevens hadden gezet kwijt geraakt, jullie hadden ook onze gegevens opgeschreven dus wij hopen echt dat jullie contact op nemen want het is erg leuk dat jullie komen staan als het uitkomt!

Groetjes Debby en Annemarie

• Hennie Everse

Erg vreemd dat er op 15 juni nog mensen gezocht worden voor de markt in westmaas,

Op 2 April mij al op gegeven voor deze markt naar aanleiding van de advertentie op prikbord,

Eergisteren gemaild voor een bevestiging,heb voor deze dag geen andere markt geboekt,

Kreeg gisteren een e-mail dat de markt al vol is,dat ik maar eerder mij had moeten aanmelden,

Daar ik gelijk gereageerd heb op de advertentie,is dat niet erg netjes,gisteren een e-mail terug gestuurd,

Maar daar word dan niet meer op gereageerd,merkwaardig dat er op 15 juni nog mensen gezocht worden.

Hennie .

• centaur

Hennie Everse Schreef:

——————————————————-

> Erg vreemd dat er op 15 juni nog mensen gezocht

> worden voor de markt in westmaas,

> Op 2 April mij al op gegeven voor deze markt naar

> aanleiding van de advertentie op prikbord,

> Eergisteren gemaild voor een bevestiging,heb voor

> deze dag geen andere markt geboekt,

> Kreeg gisteren een e-mail dat de markt al vol

> is,dat ik maar eerder mij had moeten aanmelden,

> Daar ik gelijk gereageerd heb op de advertentie,is

> dat niet erg netjes,gisteren een e-mail terug

> gestuurd,

> Maar daar word dan niet meer op

> gereageerd,merkwaardig dat er op 15 juni nog

> mensen gezocht worden.

> Hennie .

Na meerdere emailen naar u toe en daarop geen antwoord te hebben gehad ging uw plek naar iemand anders, jammer dat u boos bent hierover maar als ik geen antwoord krijgt en wil bevestigen gaat de plek naar iemand anders.

U kwam erg laat met uw bevestiging, ik had u al immers tal van emails gestuurd en daarop kwam geen antwoord.

Het is echt niet de bedoeling dat wij u niet willen, zo laat u het overkomen maar nogmaals na meerdere keren per email vragen of u kon bevestigen en geen antwoord gaf, ben ik verder gegaan met mensen vinden, vandaar!

Stonden er nog geen sieradenkramen kon u er tuurlijk bij, graag zelfs, maar wij willen ook dat de mensen wat verdienen en als wij teveel sieradenkramen hebben staan is dat natuurlijk minder.

Jammer ook dat u mij echt probeert naar beneden te halen op dit forum door ook nog eens een nieuw topic te openen met “mensen gezocht” jammer!.

Mijn excuus dat u boos bent maar hier kan ik echt niets aan doen.

einde discussie op dit forum denk niet dat dit de geschikte plaats is hierover.

Gr Debby