Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

Op zoek naar een plekkie

• Jeroen

Hallo allemaal,

ik ben in het gelukkige bezit van een groot aantal boeken. Maar helaas heb ik harder behoefte aan wat geld. Ik wil deze boeken dus gaan verkopen.

Nu heb ik wat gegoogled, maar het valt me erg tegen om plekjes te vinden om te gaan staan. Ik vind wel wat grotere markten, maar daar moet je gelijk €30 betalen. Dat verdien ik natuurlijk niet terug met wat tweedehands boeken.

De vraag is dan ook: hoe vind ik goede (rommel- danwel boeken-)markten in de buurt van Nijmegen, waar een verkoopplaats niet al te duur is?

Alvast bedankt voor je antwoord!

• Het is koud op de markt

Hallo Jeroen,

Het is niet zo moeilijk markten te vinden die betaalbaar zijn en ook in de buurt van Nijmegen.

Wat je het beste zou kunnen doen is een inschrijving van Kamer van Koophandel aanvragen waardoor je ook op vaste markten kunt staan met je boeken.

Dit zie ik nauwelijks op vaste markten. En je bent klaar voor 22,50 kraamgeld.

Ik kan je bijvoorbeeld aanraden om op markten te staan in het gooi of in de buurt. Dit is toch het volk dat van lezen houdt.

Plaatsen als Huizen, Baarn, Hilversum, Haarlem, Purmerend ed. niet in de buurt van Nijmegen maar wel met een omzet garantie. En zo dus ook je vaste klantenkring opbouwen uiteindelijk uitbreiden met een webshop dat je ze ook kunt versturen.

Er worden regelmatig boekenmarkten georganiseerd. Mail me maar milano2445@hotmail.com dan stuur ik je de links wel door.

Ik hoop je hiermee wat te hebben geholpen.