Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

nieuwe bazaar Leeuwarden

• manuel

Aankomende 1 mei gaat de Noorder Bazaar open, een overdekte markt met 30 afsluitbare markt/winkelruimtes.

75% van de plaatsen is nog niet verhuurd. De Bazaar is 5 dagen per week open van s'ochtends 8.00 tot 18.00 in de middag.

Maak snel een afspraak om de ruimtes te bekijken en bel 06-22518649

Denk aan, vis, snack, groente, fruit, lederwaren, gereedschap….enz enz..alles wat op een markt voorkomt.

contracten per halfjaar, slechts 400 per maand.

de Noorder Bazaar

• happycompanie@live.nl

is er dan geen probeerperiode, gelijk met dit soort huren te komen, of af en toe eens een kraampje huren, wat zijn de prijzen dan voor af en toe eens een dagje, een dagplek, want gelijk een maand, dat hakt er in, zij er ook andere alternatieven

Happycompanie@live.nl

Ed

• liesbeth

hallo vraagje zijn jullie ook op zondag open ????

> Aankomende 1 mei gaat de Noorder Bazaar open, een

> overdekte markt met 30 afsluitbare

> markt/winkelruimtes.

> 75% van de plaatsen is nog niet verhuurd. De

> Bazaar is 5 dagen per week open van s'ochtends

> 8.00 tot 18.00 in de middag.

>

> Maak snel een afspraak om de ruimtes te bekijken

> en bel 06-22518649

> Denk aan, vis, snack, groente, fruit, lederwaren,

> gereedschap….enz enz..alles wat op een markt

> voorkomt.

> contracten per halfjaar, slechts 400 per maand.

>

> de Noorder Bazaar

• E. Boonstra

Zijn er nog ruimtes beschikbaar??

Voor eventueel bloemen?

Met vriendelijke groet.

E. Boonstra

• walid

Geachte heer/mevrouw,

ik wil een winkel te huur.

Met vriendlijke grote,

walid

• gerard

Hardstikke leuk, die Noorder Bazar! Maar wordt het niet hoog tijd voor een website? Wij, Piet en Gerard, zijn twee actieve zestigplussers die deze voor jullie zouden kunnen maken. Dat doen we via ons kersverse bedrijfje Tûzenpoat. Zie: www.tuzenpoat.nl.

Laat maar horen of je hier iets in ziet!

Vriendelijke groeten,

Piet Weiland en Gerard van Nimwegen

• Beth van der Bij

Op de voorstreek kun je een heel winkelpand huren voor 200euro per maand. En hier heb je een piepklein winkeltje verzameld met andere winkeltjes in één pand. Dan verwacht je dat dat voor een startende ondernemer betaalbaar zal zijn en hierdoor haalbaar om te proberen je eigen zaak te starten en dan kost het twee keer zo veel. En dan ook nog verplichte openingstijden en dagen. Ik ben blij gemaakt met een dode mus!!! Ik dacht dat het idee van alles in één pand juist de kosten omlaag zou brengen. Wat heeft het dan voor nut zoiets te doen. Kun je dus net zo goed meteen een echte winkel beginnen.

• marten peters

waar is de bazaar en waar kan ik inlichtingen krijgen?