Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

Airbrush en glitter tattoo's zetten

• happycompanie@live.nl

wij willen graag op leuke evenementen staan met onze stand, wij zetten Airbrush en glitter Tattoo's, hebben stroom nodig voor een compressor, we beshikken over een ruime keuze aan sjablonen,

en ook eventueel met onze andere activieteiten kunnen wij u wellicht van dienst zijn, met bijvoorbeeld , helium voor wedstijdballonnen, tevens hebben wij ook lintjes en wedstrijdkaartjes hiervoor in voorraad, voor onze verdere diensten kunt u een kijkje nemen op onze Website

http://happycompanie.webs.com

wij kunnen wellicht een aanvulling zijn voor uw braderie of evenement met onze diensten.

geintereseerden kunnen bellen voor informatie met 0527-246475

Edward Heijn

• M. knoeff

geachte heer, mevrouw,

N.a.v. bovenstaande advertentie willen wij u vragen of u interesse heeft tegen gereduceerd tarief bij ons op de braderie in Kaatsheuvel te komen staan. Wij organiseren dit nu voor de 27ste keer. Het vindt plaats op 30 mei 2010.

Graag hoor ik van u!

met vriendelijke groet,

Marlouk Knoeff

06-41 565 838

• happycompanie@live.nl

hier even de URL van de website

http://happycompanie.webs.com

ik moet er goed over nadenken of het voor ons goed haalbaar is gezien de reistijd en reis afstand, want het komt voor ons neer op 730 kilometer heen en terug, en dat moet ik dan wel terug zien te verdienen met tattoos zetten in 6 uurtjes tijd, ik ben er dan ook nog niet helemaal uit met mijn berekening.

Ed

• braderie@pleinfestivalkaatsheuvel.nl

Hoi Ed,

Ik snap het natuurlijk helemaal maar neemt niet weg dat wij hopen dat je toch wil komen.

Ik heb het net overlegd met iemand die over het prins Mauritsplein gaat en je kunt er je tent kwijt.

Er is ook een kermis bij dat was ik nog vergeten te vertellen.

Groetjes

Marlouk

• happycompanie@live.nl

Hoi Marlouk

we zijn eens gaan rekenen en denken, als dit dichter in onze omgeving zou zijn, dan zou het nog haalbaar zijn voor ons, de standhuur en de reisafstand breken ons op om af te reizen naar brabant, de afstand heen is alleen al 365 kilometer, en dan nog terug ook, de reistijd is 4 uur heen 4 uur terug, dus dit is voor ons voor wat wij zouden verdienen, niet te doen, de reisastand is berekend op de normale snelheid, maar in verband met de diverse materialen die wij zouden moeten vervoeren in een aanhanger, word de reistijd alleen maar langer, Dus ook zeker niet aantrekelijker.

op deze dag staan op jullie evenement zouden we dus niet echt wat verdienen, dus we zeggen deze niet toe, de opdracht is voor ons eerder verliesgevend dan dat we winst zouden kunnen draaien

in verband met het in te zetten team, wat neerkomt op 5 man, Voor Scminkers,Glitter tattoo en Airbrush Tattoo.zijn de bijkomende kosten voor happycompanie te hoog om toe te zeggen, dus wij zullen niet naar kaatsheuvel toe komen

verder wens ik de hele organisatie van jullie evenement heel veel sucses toe met jullie te organiseren evenement.

Hoi Ed,

Ik heb even intern overleg gepleegd omdat ik je eigenlijk toch wel heel graag op mijn braderie zou willen.

Zou het een mogelijkheid zijn om te zeggen dat we jullie voor niks een plaats aanbieden en dat jullie zelf gewoon een percentage van de omzet aan ons geven? Ik weet niet of je dit iets vindt maar het is maar een idee van ons.

Groetjes

Marlouk

• happycompanie@live.nl

Hoi Marlouk

ik laat je in loop van volgende week even weten, of het voor ons echt haalbaar is om te komen,

rest mij nog 1 verzoek als we overwegen om alsnog te komen, is er een mogenlijkheid om dan een paar tafels en wat stoelen te reserveren voor ons , waar we gebruik van zouden kunnen maken.?

ik laat je uiterlijk donderdag weten of we komen.

Ed

• happycompanie@live.nl

we hebben overwogen om naar kaatsheuvel toe te komen, stuur ons even een bevestigingmail, we beschikken over een tent van 4 x 3 meter, van waar uit we zullen gaan werken, graag even alle bijzonderheden en tijden en adresgegevens en contact persoon vermelden waar we naar kunnen vragen, en indien mogenlijk wat tafels en stoelen, we komen met 4 mischien 5 personen

Happycompanie@live.nl

Edward Heijn

Hoi Edward,

Dank je wel dat je komen.

Jullie komen neem ik aan met airbrush, glitter tattoo's en schmink?

De rest zal ik kort sluiten via de mail.

Nog een fijn weekend.

Groetjes

Stichting Pleinfestival Kaatsheuvel