Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

Gratis Online Jaarmarkt en Braderie Agenda 2010

  • www.hollandmarktland.nl

    Gratis Online Jaarmarkt en Braderie agenda.

    De meest complete van Nederland met alle contactgegevens van de organisatie buro's

    Dagelijkse Update.

    Tevens handige printversie om mee te nemen naar de markt voor het boeken van uw volgende markt.

    Neem eens een kijkje:

    www.hollandmarktland.nl

  • Leidse Snuffelmarkt

    Leidse Snuffelmarkt & Leidse Kofferbakverkoop

    Beste bezoeker of kraamhouders de Leidse Snuffelmarkt & Leidse Kofferbakverkoop

    Vandaag 30 maart 2010 is er besloten door de project ontwikkelaars,

    om toch de snuffelmarkt door te laten gaan.

    Helaas kunnen wij geen gebruik meer maken van de Groenoordhallen,

    maar wel van het buitenterrein tot September.

    De Leidse Snuffelmarkt wordt net zo gezellig als vroeger, alleen is het nu buiten.

    Omdat het nu buiten is doen wij er nu ook Kofferbakverkoop, dus u kunt kiezen om een kraam te huren

    of gewoon te verkopen uit u auto.

    Dus u kunt een kraam huren of met u auto een plek huren voor het verkoop van u spullen oud en nieuw.

    Algemene informatie voor kraamhouders

    Beste kraamhouder welkom op onze website om u goed van dienst te kunnen zijn verzoeken wij u alles goed te lezen en af te handelen en u aan de regels te houden van onze snuffelmarkt.

    Kraam huren is mogelijk voor iedereen die iets te verkopen heeft!

    of dit nu particulieren tweedehands spullen gaat of verkoop van nieuwe.

    De organisatie houdt zich te allen tijde het recht voor om bepaalde artikelen of kraamhouders te weigeren.

    Tarieven Kraam huur van de Leidse Snuffelmarkt

    Afmetingen: Een kraam is een tafel van 4 m x 1,04 m bestaande uit planken op metalen schragen, met opbouw Huur: € 30,00 per dag.

    Huur: € 50,00 voor een weekend

    Kraam en grondplek

    Huur: € 45,00 per dag.

    Huur: € 75.00 voor een weekend

    Twee keer kraam

    Huur: € 50,00 per dag.

    Huur: € 80.00 voor een weekend

    Lokatie: Groenoordhallen buitenterrein

    Willem de Zwijgerlaan 2

    2316 GB Leiden

    Het Snuffelteam.

    06-54696823

    Reserveren

    Wilt u een kraam of een plek voor u kofferbakverkoop reserveren op deze leukste Leidse Snuffelmarkt dat kan via een paar mogelijkheden.

    Online boeken (de snelste methode)

    Direct online een kraam/standplaats boeken, betalen en uw voorkeur plaats aangeven.

    Als u kiest voor online boeken, moet uw kraam uiterlijk een week van te voren gereserveerd worden en de dag bij opbouw moet u uw brief meenemen met barcode die u na uw bestelling per e-mail ontvangt. Dit is uw betaal bewijs voor uw kraam of standplaats.

  • ed van ham

    graag ontvang ik online jaarmarkt en braderieagenda 2010

  • R.C.van den Bergh

    graag ontvang ik online jaarmarkt en braderieagenda 2010

    Hartelijk dank!

    Groetend,

    Rob van den Bergh

  • tonnie bleeker

    graag wil ik op de hoogte gehouden worden van alle jaarmarkten/braderieën en rommelmarkten in noord holland

    m.v.r.g

    Tonnie Bleeker

  • Rina van Kooi

    Graag ontvang ik de jaarmarkt en braderieagenda

  • corrie simons

    ik wil graag ook een jaarmarkt agenda ontvangen van jullie.dan kan ik kijken waar ik naar toe kan.

  • h.m.bosman

    Zondag 24 juli jaarmarkt schuttersveld kilder info kraam huur 0316-333205 of 06-20411529 hogebos

    Zondag 31 juli Braderie/vlooienmarkt centrum doetinchem

  • Johan

    Beste mensen,

    jaren terug bestond er een gids met daarin een overzicht van alle markten en braderieen.

    Dat was een groot wit en dik boekwerk.

    In dat boekwerk stond waar een braderie was, een kraam kost e.d.

    Mijn vragen:

    1. Bestaat dat boek nog?

    2. Wie weet wat de naam van dit boekwerk is?

    3. Waar kan ik hem bestellen?

    Heel erg bedankt

  • h.m.bosman

    zo 11 sep braderie/vlooienmarkt 2011 duiven .huur ook een kr info 0316-333205 of 06-20411529

    zo 25 sep braderie/vlooienmarkt 2011 marktplein doetinchem info 0316-333205 of 06-20411529