Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

Standhouders gezocht voor braderie en rommelmarkt in Rijssen (Overijssel)

  • shi

    Lommerdmarkt, Rijss

    Tijdens de zomervakantieweken wordt in het centrum van Rijssen lommerdmarkt gehouden. Hier worden alleen tweedehands gebruiksgoederen verkocht.

    De datums zijn:

    Elke Donderdag: 28 juli, 4, 11, 18 en 25 augustus 2011

  • agnes

    Kan U mij zeggen wat een standplaats kost, en waar het precies is. Agnes

  • loohuis

    Wat moet ik met de informatie dat er in 2011 markten waren.

    We leven in 2013.Of zijn er dit jaar ook weer markten?

    m v gr liwien

    ps graag een reactie terug

  • Jan kleine

    Hallo,

    Wij hebben een nieuwe snackkar van 3 x 2 meter en zoeken nog standplaatsen in Groningen Friesland en Drenthe.

    We hebben de bekende snacks en patat, gehaktballen maar evt ook zuidamerikaanse snacks erbij,soep enz..

    Emailadres is:jankleine63@hotmail.com

  • Jan kleine

    Hallo,

    Wij hebben een nieuwe snackkar van 3 x 2 meter en zoeken nog standplaatsen in Groningen Friesland en Drenthe.en overijssel

    We hebben de bekende snacks en patat, gehaktballen maar evt ook zuidamerikaanse snacks erbij,soep enz..

    Emailadres is:jankleine63@hotmail.com

  • St. Mannen voor KiKa

    Graag willen wij u informeren over een braderie (Midwinter fair) die wij organiseren op koopzondag 2 februari op de Brink in het centrum van Deventer. Tijdens deze dag zal er een grote braderie plaatsvinden met meer dan 60 kramen, is er vermaak voor de kinderen waaronder clowns, een draaimolen en springkussen, is er een loterij en komt er de gehele dag door live muziek van verschillende artiesten. De brink is het grootste stadsplein van Nederland en bevind zich midden in het centrum van de stad. Omdat er deze zondag tevens koopzondag is zullen wij hierdoor een extra stroom bezoekers naar deze KiKa Midwinter fair trekken.

    De kosten die wij deze dag berekenen voor het huren van een kraam of standplaats bedragen:

    - Marktkraam 4 meter € 55,00

    - Marktkraam 8 meter € 95,00

    - Eigen kraam 4 meter € 45,00

    - Eigen kraam 8 meter € 75,00

    - Stroom € 12,50 per aansluiting

    - Horecakraam € aantrekkelijke prijzen

    - Kermisattractie € aantrekkelijke prijzen

    - Marktkraam voor Goede doelen € 35,00

    Mocht u op onze braderie een kraam huren dan komt dit bedrag volledig ten goede aan kinderen met kanker en onderzoek naar genezing. Bovengenoemde prijzen zijn excl. BTW. De braderie zal plaatsvinden op koopzondag 2 februari 2014 van 12:00 tot 18:00 uur op de Brink te Deventer.

    Wilt u meer te weten komen of u inschrijven voor een plaats of kraam dan kunt u contact met ons opnemen via info@mannenvoorkika.nl

    Voor meer informatie over deze braderie kunt u ook een kijkje nemen op onze website http://www.mannenvoorkika.nl/standplaats/.

    Wij hopen een positief antwoord terug te mogen ontvangen. Mocht u nog collega's kennen die ook graag op markten willen staan dan waarderen wij het als u onze braderie bij hen aanbeveelt. Samen staan we sterk voor kinderen in hun strijd tegen kinderkanker.

  • S. Haarsma

    Goedemiddag. Ik ben Sylvia Haarsma en verkoop geborduurde tafelkleden en gobelin tassen. Vorig jaar heb ik de plaats ingenomen van een collega. Helaas gaat het bij haar niet meer, omdat het lichamelijk niet zo goed gaat. (leeftijd). Nu wilde ik mij graag aanmelden bij u op de markt. Graag hoor ik reaktie van U. Vriendelijke groet Sylvia

  • dinie

    hallo wij zijn op zoek naar stand houders voor braderie en rommelmarkt op zondag 25 mei aan de stienackers in emmen angelslo