Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

Standhouders gezocht voor Kerstmarkt in Best

  • Leijten

    Standhouders gezocht voor Kerstmarkt in Best, 11 en 12 december en 18 en 19 december. Prijs per stand van 4 meter per weekend 75 euro, voor twee weekenden 125 euro.

    Deze sfeervolle en vermakelijke kerstmarkt kunt u niet aan u voorbij laten gaan. De 5000 m2 kas van Perkplantenkwekerij Leijten in Best wordt voor twee weekenden geheel omgetoverd in kerstsfeer. Het is een waar kerstspektakel. Tijdens deze sfeervolle kerstmarkt worden diverse kerstgerelateerde en aanverwante nieuwe en in mindere mate tweedehands artikelen aangeboden. Ruim assortiment zoals, kerstballen, kerststukjes, kerstbomen, kerststallen, speelgoed, kleding, boeken en chocolade.

    Er is veel entertainment, zoals muziek, dans, diverse workshops en schilderen van portretten. De kerstmarkt vindt geheel binnen plaats en de entree is gratis. Er is voldoende gelegenheid voor het nuttigen van een hapje en een drankje.

    Voor de kinderen is er vermaak, clown met ballonnen, schmink, gelegenheid tot knutselen (kerstballen schilderen e.d.). Dit geheel onder toeziend oog. Uiteraard heeft de Kerstman een gaatje in zijn agenda vrijgehouden voor het uitdelen van kadootjes aan de kleintjes. Hij wil graag met de kinderen op de foto.

    De kerstmarkt vindt tevens plaats in het weekend van 18 en 19 december. Openingstijden: 11 en 12 december van 10.00 uur tot 17.00 uur. 18 december van 10.00 uur tot 19.00 uur. 19 december van 10.00 uur tot 17.00 uur.

  • Judith

    Goedemiddag,

    Wij zijn wellicht geinteresseerd in het huren van een stand op uw kerstmarkt voor de verkoop van (nieuwe) kinderkleding.

    Ik zou graag willen weten hoeveel bezoekers u verwacht op de kerstmarkt?

    Met vriendelijke groet,

    Judith

  • van Lierop

    Ik zou me graag in willen schrijven voor de kerstmarkt op 11 december.

    Als ik toe gewezen word, kom ik met nieuwe kinderkleding.

    Graag zou ik willen weten waar de locatie is.

    Ik hoor graag van u,

    Met vriendelijke groet,

    M. van Lierop

  • Timmermans

    Beste organisatie,

    Ik heb wel intresse voor standhouderplaats.

    Ik verkoop afershave pakket voor de heren/ dames promotiepakket van DOVE zeep.

    Graag zou ik meer info willen ontvangen.

    mvgr, Remko Timmermans

  • Manon Boersma

    Graag zou ik mij willen aanmelden als standhouder op uw kerstmarkt op 18 en 19 december. Kunt u mij wat informatie sturen?

    Dank

  • Diny Woodley

    Geachte heer/mevrouw,

    Graag wil ik en kraam huren voor 18 en 19 december. Mijn hobby is sieraden maken en wil deze graag op de kerstmarkt brengenv.

  • eindhoven dames

    Hallo,

    Wij willen graag voor het goede doel kerststukjes verkopen op de kerstmarkt.

    Hoe kunnen wij een kraam huren?

    Groeten,

    Stefanie en Stephanie

  • Organisatie Bestse Kerstmarkt

    Beste Judith,

    Excuses voor de late reactie. Kunt u mij mailen peter-leijten@home.nl voor uw emailadres?

    Bij voorbaat dank.

    Vriendelijke groeten,

    Wilhelmien

    Judith Schreef:

    ——————————————————-

    > Goedemiddag,

    >

    > Wij zijn wellicht geinteresseerd in het huren van

    > een stand op uw kerstmarkt voor de verkoop van

    > (nieuwe) kinderkleding.

    > Ik zou graag willen weten hoeveel bezoekers u

    > verwacht op de kerstmarkt?

    >

    > Met vriendelijke groet,

    >

    > Judith

  • Organisatie Bestse Kerstmarkt

    Hallo,

    Excuses voor de late reactie. Kunt u mij mailen peter-leijten@home.nl voor uw emailadres?

    Bij voorbaat dank.

    Vriendelijke groeten,

    Wilhelmien

    van Lierop Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik zou me graag in willen schrijven voor de

    > kerstmarkt op 11 december.

    >

    > Als ik toe gewezen word, kom ik met nieuwe

    > kinderkleding.

    > Graag zou ik willen weten waar de locatie is.

    >

    > Ik hoor graag van u,

    >

    > Met vriendelijke groet,

    >

    > M. van Lierop

  • Organisatie Bestse Kerstmarkt

    Beste Diny,

    Excuses voor de late reactie. Kunt u mij mailen peter-leijten@home.nl voor uw emailadres?

    Bij voorbaat dank.

    Vriendelijke groeten,

    Wilhelmien

    Diny Woodley Schreef:

    ——————————————————-

    > Geachte heer/mevrouw,

    >

    > Graag wil ik en kraam huren voor 18 en 19

    > december. Mijn hobby is sieraden maken en wil deze

    > graag op de kerstmarkt brengenv.