Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

standhouders gezocht voor Koninginnedag 2011 in Arnhem

• Freefall

Wij organiseren tijdens Koninginnedag op het Gele Rijders Plein in Arnhem een groot Muziek Festijn met daarom heen allerlei leuke dingen zoals een foodstraat in combinatie met een kleine braderie. Ook is er overdag cultureel vermaak aanwezig. Wij zijn vooral geinteresseerd in mensen die dingen verkopen die aansluiten op ons evenement.

Kosten van een kraam € 75 voor de hele dag.

• Romario

Geachte heer/mevrouw,

Bij deze wil ik graag een kraam reserveren op koninginnedag. Ik verkoop verschillende molukse hapjes.

Ik hoor graag van u of dit mogelijk is.

U kunt mij mailen via: Salamur1@live.com

Met vriendelijke Groet,

Romario Salamur

• R Klijnoot

Geachte Heer/Mevrouw

Graag willen wij langs deze weg informeren naar de mogelijkheden om deel te nemen aan uw evenement. Medio 2007 zijn wij gestart met een uniek concept . In samenwerking met Piacetto , een van Italië,s grootste koffie branders, hebben wij een Italiaanse Piaggio omgebouwd tot espresso-mobile waarmee wij op menig event te bewonderen waren/zijn zoals o.a. CHIO-Rotterdam,Outdoor Gelderland,div. festivals,Sail,Beurzen etc.etc. met onze koffie en theedelicatesses.Om u een beter beeld van ons te geven verwijs ik u graag naar onze site www.koffieoplocatie.nl

Naast ons koffie concept zijn wij ook gestart met een aantal unieke food-concepten. Zo hebben wij een aantal unieke eye-catchers ontwikkeld zoals :

Poffertjes op locatie :

Met onze poffer-mobile bereiden wij de heerlijkste poffertjes op iedere gewenste locatie.Een ware traktatie voor groot en klein.

Beenham op locatie:

De lekkerste broodjes beenham vers afgesneden boven het spit , een echte delicatesse.

Zowel ieder afzonderlijk als gezamenlijk een echte belevenis op ieder evenement. Wellicht kunnen ook wij iets voor elkaar betekenen op uw evenement. Mocht u nadere informatie willen kunt u ons ook bereiken op 0613245349.

Met smakelijke groet,

R. Klijnoot

Koffie op locatie,Poffertjes op locatie,Beenham op locatie

• remko timmermans

BESTE ORGANISATIE,

hierbij wil graag info ontvangen betreft prijs en locatie.

ik ben standwerker met een uniek produkt van parfums .

IK HEB ALLEN VIER METER GRONPLAATS NODIG.

graag u reactie omdat ik veel aanmeldingen krijg.

mvgr, REMKO timmermans

• e.venema

Nu plotseling de gemeente Almere heeft besloten dat de commercieele verkoop verboden is met koninginnedag zijn wij haastig op zoek naar een plek voor een snackwagen. indien mogelijk met een 220 aansluiting.anders hebben wij een aggregaat