Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

Pleinfestival Sint-Michielsgestel d.d. 26 juni 2011

• Monique den Otter

Onze carnavalsvereniging organiseert al meer dan 20 jaar met groot succes het Pleinfestival in Sint-Michielsgestel. Dit gratis toegankelijke evenement met o.a. muziek en een sfeervol terras trekt jaarlijks een paar duizend bezoekers en wordt dit jaar georganiseerd op zondag 26 juni van 13.00 tot 19.00 uur.

Om het Pleinfestival uit te breiden, organiseren wij er dit jaar een braderie bij (tot 18.00 uur). Dit kan echter niet verwezenlijkt worden zonder hulp van u als ondernemer. Daarom zijn wij op zoek naar bedrijven, standwerkers etc. die bereid zijn 1 of meerdere marktkramen te willen huren voor ambachten, standwerk, verkoop- of promotieactiviteiten.

Wat mag niet verkocht worden? Waren die bij wet verboden zijn, tweedehands spullen, dranken, 18 + artikelen en levende have. De braderie krijgt geen uitstraling van een rommelmarkt.

Het inschrijfgeld bedraagt € 65,00 per kraam. Voor het huren van twee kramen geldt een kortingstarief van € 120,00. Voor ondernemers die etenswaar (zoals snoep, friet etc.) verkopen, kan een ander tarief van toepassing zijn. Neemt u hiervoor contact op met kristinwilbert@home.nl.

Heeft u behoefte aan een standplaats met eigen wagen/kraam? Dit is natuurlijk ook mogelijk!

Hebben wij uw interesse gewekt? Neem dan z.s.m. contact op met kristinwilbert@home. Alle benodigde informatie wordt u dan toegezonden. Wij hopen er samen met u een geslaagde dag van te mogen maken en goede zaken te doen.

• Handelsonderneming van Hapert

Beste Monique,

Ik wil graag mee werken aan een nieuwe braderie in ons Noord-Brabant.

Mocht het mogelijk zijn dan wil ik graag uitpakken met horloges / zonnebrillen en langs deze kraam zou ik tevens een plaats willen hebben om broodjes worst en hamburgers te verkopen.

Indien er maar voor een van de kramen plaats is, hoor ik dat ook graag van je.

Vriendelijke groeten,

Joost van Hapert

• Monique den Otter

Beste Joost,

Fijn dat je mee wilt werken aan een braderie in Sint-Michielsgestel.

Dank voor je reactie. Een kraam met horloges en zonnebrillen is in ieder geval mogelijk. Wat de broodjes worst en hamburgers betreft: hierover hoor je nog. Wat is je adres, telefoonnummer en e-mail adres?

Groeten,

Monique den Otter

• Monique den Otter

Beste Joost,

In vervolg op mijn vorige bericht: Wanneer je je gegevens liever niet op dit prikbord achterlaat, kun je me ook mailen op otter4@planet.nl. Ik hoor graag van je.

Groeten, Monique den Otter