Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

Standhouders/kraamhouders gezocht Nautisch evenement 2 juni

• Nautisch Centrum Breukelen

Op Hemelvaartsdag 2 juni 2011 houdt het Nautisch Centrum Breukelen haar jaarlijkse Nautisch Evenement: Nautiqua.

Op deze dag:

-Presenteren diverse watersportbedrijven zich met boten en watersportartikelen.

-Zijn er meerdere topattracties voor kinderen.

-Is er op een drietal plaatsen horeca met live muziek

-En is er tevens een braderie.

N.a.v. vorig jaar en afhankelijk van het weer worden er hierbij op deze dag tussen de 6.000 en 8.000 bezoekers verwacht.

Het geheel vindt plaats aan de Scheendijk te Breukelen, een recreatiegebied met meerdere jachthavens, jachtwerven, en recreatieterreinen (caravanparken en parken met exclusieve recreatiewoningen).

De presentatie van boten en watersportartikelen en de braderie zal langs de gehele Scheendijk (en op diverse bedrijventerreinen) worden gesitueerd, met een totale lengte van 1 kilometer.

Voor de braderie zoeken wij nog standhouders en kraamhouders. Het aanbod is divers en iedereen is welkom. Echter wij zijn ook op zoek naar stand/kraamhouders met:

- Tuinartikelen

- Bloemen en Planten

- Tuin sets, stoelen, tafels, banken, lounge sets.

- Whirlpools voor buiten in de tuin

- Hengelsport

- Kanosport en dergelijke.

- Overige nautisch gerelateerde producten.

- Hiernaast wordt ook een substabtieel deel van de braderie divers ingevuld.

Voor nadere informatie: mail naar: de_opbouw@wxs.nl of zie de site van Star Promotions: www.starpromotions.nl

• Margreet Cromjongh

Goedendag,

Vorig jaar was ik bezoeker van de Nautische markt. Ik vond het een leuk opgezette markt.

Graag wil ik informatie om als standhouder op deze markt te staan.

Ik geef cursus Klein Vaarbewijs.

Een vaarbewijs is verplicht voor het varen met een motorboot die sneller kan varen dan 20 kilometer per uur of die langer is dan 15 meter.

Het hele jaar door geef ik deze cursussen. In het najaar 2012 geef ik in Breukelen een 5-wekelijkse cursus Klein vaarbewijs 1.

Het lijkt me leuk en toepasselijk om mijn cursus op deze markt onder de aandacht te brengen van de bezoekers.

Mijn idee is een stand te vullen met folders en give-aways. Ook wil ik een mini-powerpointpresentatie continu laten draaien om de mensen een indruk te geven wat deze cursus inhoudt.

Ik zou dus electriciteit nodig hebben.

Graag hoor ik van u of mijn idee in uw format past, wat de kosten zijn, wat de openingstijden van de markt zijn, of u stroom kunt leveren (en tegen welke kosten).

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Margreet Cromjongh

Vaarschool Albatros

Zevenblad 67

3453 TK De Meern

Tel. 030-2948080

www.vaarschoolalbatros.nl