Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

Jaarmarkt 10 augustus in Nootdorp

• Erwin Haverhoek

Uitnodiging JAARMARKT 2011

Op woensdag 10 augustus 2011 zal Oranjevereniging Nootdorp en Stichting Festiviteiten Nootdorp de altijd gezellige jaarmarkt organiseren in winkelcentrum Parade in Nootdorp. De jaarmarkt wordt jaarlijks gehouden op de woensdag van de Nootdorpse feestweek.

De markt wordt gehouden van 10.00 uur tot 18.00 uur. Belangrijk hierbij te vermelden is dat het niet is toegestaan om voortijdig weg te gaan.

U kunt zich inschrijven voor deelname door inschrijfformulier op onze website www.oranjeverenigingnootdorp.nl in te vullen. Wij zullen trachten de diversiteit van handelswaar in de gaten te houden, zodat een ieder in staat is om een goede dagomzet te halen. Dit kan dus inhouden dat wij een inschrijving voor bepaalde soorten handelswaar niet meer inschrijven, terwijl anderen met andere waar dit nog wel kunnen. Schrijf daarom zo spoedig mogelijk in, zodat wij u tijdig kunnen informeren of wij u een plaats kunnen toezeggen. Geef a.u.b. ook een goede beschrijving van uw handelswaar?

Er zijn mogelijkheden om u in te schrijven voor zowel een 3 als een 4 meter kraam of een grondplaats. De prijs voor een kraam is slechts € 35,- excl. BTW (€ 41,65 incl.) en voor een grondplaats € 5,- excl. BTW per meter (minimaal € 10,-). Vergoeding voor horecaplaatsen in nader overleg met organisatie. Inschrijven voor 10 juli a.s. Na inschrijving ontvangt u een factuur, die voor 27 juli betaald moet zijn. Bij niet tijdige betaling kan uw kraam vergeven worden aan een andere partij.

De kramen zijn op 10 augustus vanaf 8.00 uur beschikbaar, zodat u tussen 08.00 uur en 10.00 uur de gelegenheid heeft om de kramen in te ruimen. Uw standplaats zal door de marktmeester en medewerkers bij aankomst worden toegewezen.

Gedurende de avond is er een optreden van een band op het plein. Zij zullen optreden tussen 19.00 en ca 22.15 uur. Gedurende de pauze en na afloop van het optreden zal er nog rustige muziek gedraaid worden tot 22.45 uur.

Wij hopen u te mogen begroeten op 10 augustus a.s.

Met vriendelijke groet,

Erwin Haverhoek

Marktmeester en organisator jaarmarkt Nootdorp

06-50217447

• joke elsman

Beste Erwin,

Ik heb mij twee weken geleden ingeschreven voor de jaarmarkt maar omdat ik nog steeds geen bevestiging heb ontvangen weet ik niet of het goed gegaan is. Graag hoor ik van jou of mijn inschrijving is binnengekomen. Ik wil graag een kraam huren van 35,00 euro ex btw.

Met vriendelijke groet,

Joke Elsman