Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

ballonclown te huur

• happycompanie@live.nl

voor markt, braderie, evenement , buurtfeest, themafeest, bieden wij u O.a. ballonclowns , schminken, Airbrush en glittertattoo, ijsverkoop en limonade eenden,

dus bent u op zoek naar een ballonclown voor uw evenement, daarvoor bent u bij Happycompanie aan het juiste adres, dit kunnen wij u tegen zeer aantrekkelijke en zeer scherpe prijzen bieden, als kers op de appelmoes of slagroom op het toetje, kunt u aankloppen bij Happycompanie@live.nl

er zijn nog in het hoogseizoen wel wat dagen beschikbaar waar wij u van dienst kunnen zijn, ook kunt u doormiddel van bijvoorbeeld een promotieteam bij laten staan door een of meerdere ballonclowns, promoot uw activieteit eens op deze manier,

zoek contact met Happycompanie@live.nl of bel 0527-246475

• diana

hoihoi,

vraagje doe je t alleen voor en op evenementen,of ook op een verjaardagsfeestje?

ik had namelijk iemand geboekt en die liet het gisteren afweten…

dus nu narstig op zoek naar iemand!

het is voor zaterdag 8 okt,en tis maar voor een aantal kinderen(7 of8)

natuurlijk vinden wij het als volwassenen ook top,hihihihi

mocht je dit nou zelf niet doen,misschien dat jij nog iemand ken ?

met vriendelijke groetjes diana visee

• John

Voor zondag 8 januari tussen 13.30 en14.30 uur zijn wij op zoek naar een ballonnen clown in Baarn bij een tennis vereniging. Wat zijn de kosten?

Groet,

John vd Heiden

• happycompanie@live.nl

voor meer info, of boeken van een ballonclown, het beste is dan gewoon een mail sturen, die lees ik altijd, hier zit ik niet altijd op, en zie de berichtjes van hier soms helaas te laat, mailen werkt dus altijd beter in dit geval, en vraag gerust om informatie, wij helpen u dan zeker verder.