Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

hollandse markten voor een kraam ; zeker doen!

• Jolanda de Boer

Ik vindt altijd wel een markt op de Hollandse markten site en dat is gratis om te boeken. Veel markten zijn soms al vol maar er staan zoveel markten dat er echt voor ieder wel een markt bij staat waar je een kraam kunt huren. Er zijn en komen steeds meer markten site;s maar uit ervaring blijkt dat deze onbetrouwbaar zijn en op de hollandsemarkten houden ze op de redactie het wel goed bij en je kunt ze ook bellen wat bij de meeste site's niet kan. Er staan misschien wel 4000 markten van allerlei soorten dus keuze zat. Nou, ik hoop dat jullie er wat aan hebben en als markt organisatie kun je er ook een markt plaatsen voor standhouders maar dat kost wel geld ( zo'n 40 euro) ik denk dat je dit er zo uit haalt omdat de hollandse markten website al over de 10.000.000 bezoekers is gegaan. 1 van de oudste, zo niet de oudste markten website van Nederland. Doe U voordeel en ga er eens kijken; succes groetjes Jolanda ( zelf sta ik veel met huishoudelijke artikelen, juwelen en sieraden.)

• Ikke

Beste mensen,

Naar mijn weten is Jolanda de Boer een leugenaar, zij is namelijk helemaal geen verkoper van huishoudelijke artikelen, juwelen en sieraden, maar werkzaam bij Hollandse markten, het bedrijf wat ze zogenaamd als tevreden klant aan ons allen aanbeveelt!

Ook is zij niet vies van het plegen van laster-campagnes jegens haar concurrenten, waarin ze min of meer aangeeft om Hollandse markten het alleenrecht op spreken over de diverse markten in Nederland te geven.

Als dit een serieuze poging van haar is om reclame voor haar bedrijf te maken, dan kan ik bij voorbaat zeggen dat het mislukt is!

Voor verdere informatie kunt u kijken op de volgende link: http://www.google.nl , tik dan maar een aantal woorden in die refereren aan Mw.de Boer en haar onderneming en u zult zien dat ik gelijk heb.