Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

axelsestraatfeesten 2012 terneuzen

• ansja events

wilt u in de rubriek jaarmarkten dit evenement plaatsen dit is een jaarlijks terugkerend evenement.

word in 2012 gehouden op zaterdag 12 mei van 10 tot17 uur op de gehele axelsestraat te terneuzen.

De braderie-boekenmarkt-tuinplantenmarkt is een onderdeel van deze feesten welke verderbestaan uit

zeeuwsringrijden te paard-klederdrachten-demonstratie van oude ambachten palingroken-modeshow-

kinderspelen-muziekpodium-brandweerdemonstratie-standwerkers en een terras voor een hapje en een drankje.

wij zoeken voor alle branches nog deelnemers het aan tal kramen is 150/200.

kraam 55,00incl btw

standplaats 10,00 per meter

boekenkraam 35,00 incl btw

ansja events

eilandplein 346

6922er duiven

0316-848533/0646594768

anniesjaak@msn.com

• will

ik wil graag weten of het alleen oude ambachten moeten zijn als dat niet zo is dan zou ik graag met mij spullen opdeze braderie staan

het gaat om kraamcado's en tassen van handdoeken en theedoeken laat het even weten 0628429147 gr.will

• happycompanie@live.nl

nog wel steeds interesse in de markten in afferden en voorthuizen. maar nog steeds geen reaktie na ons telefoongesprek, moet ik dit zien als een nee ,???