Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

oafersweekend 24-06

• ansja events

op zondag 24 juni is er voor de 27 e keer het gezellige oafersweekend te afferden(gld) met grote braderie80/100 kramen.

dweilorkesten festival - country dansers-feesttent met livemuziek- kleindierenshow-bierschuifwedstrijd-crazy brommerrace

diverse kinder evenementen-het NKcombinerace-oude ambachten-palingroken en ook een kermis.

voor meer info 0646594768

• Edward Heijn

en tja ik denk niet dat ik daar welkom ben,, ik heb al eens geprobeerd om daar een kraam te krijgen, maar ik wil dus niet voor jullie in terneuzen op de markt staan, en mag niet in voorthuizen staan, dan zal afferden ook wel voor bepaalde mensen beslist niet mogenlijk zijn,

maar nogmaals een vraag , waar ik wel geen antwoord op zal krijgen, zou ik een kraam op deze markt kunnen krijgen, dit is gewoon een vraag van een belangstellende partij

terneuzen daar vroeg ik niet om, maar is de enige markt waar ik voor jullie een kraam kan krijgen, de rest blijft onbeantwooed

toch heel vaag!!!