ik weet dus niet hoe het andere kooplui vergaat, maar TG promotions is naar mijn mening totaal verkeerd bezig, het nog al gezette figuur, om hem maar eens uit te lichten als het markt varken gaat hierin nu toch echt wel iets te ver, die man schijnt een flinke hekel aan mij te hebben, dat blijkt wel weer, ik kreeg een uitnodiging van de organisatie van de ensyfair, om daar op hun markt te komen staan, voor het bedrag van €25,- , dat was tot vanmiddag eigenlijk geregeld , met het antwoord dat er een kraam voor mij klaar zou staan, maar ik keek vanavond na mijn werk weer eens in mijn mail box, en wat me toen voor mijn poten geslingerd werd, daar lusten de honden echt geen brood van, ik mag wel komen, maar alleen met Airbrush en Glitter tattoo, mijn troep moest ik maar thuislaten, en om dat markt varken te voeden was het bedrag in eens verhoogd naar €49,04
dus ik heb het helemaal gehad, de organisatie van de ensyfair zou er goed aan doen, om eens rond de tafel te gaan met een andere marktorganisatie dan TG, die dus aan zelfvereiking doen, nadat ik de uitnodiging van Ens had beantwoord, moest ik nog wel even aangeven bij TG dat ik zou komen,
en dat betekent dus een helaas voor mij, maar ook voor de organisatie van de Ensyfair, want meneer het TG marktvarken , denkt daar dus kennelijk anders over, als je hem zoekt, hij ziet er dus uit als een scharrelvarken, en is tijdens de markt te vinden bij een van de vele eet tentjes, niet moeilijk te vinden dus
dit soort mensen horen niet op deze manier markt kooplui te weren, maar gewoon een leuke markt neer te zetten zoals het hoort, deze main stuurde mij een mail dat sieraden en speelgoed , een mengeling hiervan op een kraam, het maar een zooitje word, maar naar een benzinepomp waar ook belegde broodjes en drank verkocht worden en ook zelfs DVD's , dat zal dan wel heel normaal zijn volgens het TG scharrelvarken
mocht u het varken tegenkomen, groet hem niet namens mij
Ed