Het dikke scharelvarken van TG promotions selecteerd zijn marktkooplui op graad van makkelijk op te lichten en te tillen kooplui, mensen die zich makkelijk geld uit hun zak laten kloppen, KIJK DUS UIT!!!

Kijk dus uit voor deze man, een makkelijk te herkennen persoon, veel te vinden bij eettenten na het innen van de marktgelden, kijk dus uit, je borg ben je zo kwijt, zijn spul staat op gewoon innen ook bij gegronde reden, en alleen terug te krijgen voor mensen die het persoonlijk goed kunnen verwoorden, en als je kop hem niet aanstaat, ligt het als het aan hem ligt , sta je niet meer op zijn markten

ik wil een excuus van hem door zijn gedane uitspraken van hem, en gestuurde mail, je krijgt 10 keer meel van hem, met een soort ja, nee spelletje er in verwerkt,

en ja ik lok een confrontatie uit , dat is zeker, omdat ik hem in een confrontatie als oplichter naar voren wil schuiven

de enige marktorganisatie die een borg vraagd, en dan zegt, je kunt het proberen om een week van te voren een kraam te krijgen, en als je dan komt, ben je ineens rotte vis voor hem, wat een held, eerst de organisatie van een braderie mail laten sturen , de helaas van niets wetende mensen, en dan vervolgens de genadeklap aan deze marktkooplui toe te dienen, ben je dan laag gezonken, getver, alleen een marktvarken van TG kan dit soort praktijken er op na houden.

Mijn voorouders staan al flink lang op markten, en zijn daar groot mee geworden, hetgene wat nu alleen nog groot word is het varken van TG