Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

Handelaren en standhouders gezocht. Braderie Centrum Deventer Brink (A1 locatie)

  • St. Mannen voor KiKa

    Huur een kraam of standplaats op het grootste stadsplein van Nederland en steun daarmee kinderen in hun strijd tegen kinderkanker!

    Wij organiseren op koopzondag 2 februari 2014 op de Brink in Deventer een KiKa Midwinterfair. Deze dag zal er een grote braderie plaatsvinden met meer dan 60 kramen. Verder zullen er meerdere kinderattracties staan die tegen een geringe betaling toegankelijk zijn en zullen er diverse artiesten een optreden verzorgen.

    Wij hebben nog plaatsen vrij! Wees er wel snel bij want wij krijgen dagelijks nieuwe aanmeldingen.

    De kosten voor het huren van een kraam of staanplaats bedragen:

    Marktkraam 4 meter € 55,00

    Marktkraam 8 meter € 95,00

    Eigen kraam 4 meter € 45,00

    Eigen kraam 8 meter € 75,00

    Stroom € 12,50 per aansluiting

    Horecakraam € aantrekkelijke prijzen

    Kermisattractie € aantrekkelijke prijzen

    Marktkraam 4 meter voor Goede doelen € 35,00

    Voor meer informatie kunt u met ons contact opnemen via info@mannenvoorkika.nl

    De verdiensten van zowel de attracties als van de opbrengsten van de kraam en staanplaats verhuur zullen volledig ten goede komen aan onze stichting die strijd tegen kinderkanker. Zo dragen we allemaal een steentje bij want samen staan we immers sterk!

    bovengenoemde prijzen zijn excl. BTW.

    Kramen worden door ons geleverd inclusief bovenzeil

    Hamburgers, Poffertjes, Patat, Loempia, Kebab, Suikerspin, Magnetische sieraden, Churros, Stroopwafels en Tosti's hebben we al voldoende aanmeldingen voor ontvangen.

    Zoekwoorden

    Standhouder gezocht, Kramen vrij, Handelaren gezocht, Staanplaats te huur, Standplaats te huur, Markt, Braderie, Jaarmarkt, Handelaren, standhouders, Kramen, Gezocht, Deventer, Overijssel, Apeldoorn, Zwolle, Zutphen, Evenement, Muziek, Midwinter, Fair, Goed doel, Kinderkanker, Benefiet, Koopzondag, Brink, Artiesten, Programma, Gratis toegang, meld je aan, draaimolen, suikerspin, oliebollen, kermis, kermisattracties, Koopzondag Deventer, Februari, 2 februari 2014, Er op uit, Evenementen vandaag, Vandaag op stap, Markten, Braderieën, Gratis entree, Feest op de Brink, Hollandse Hits, Boekenmarkt, Kerstmarkt, Wintermarkt, Fair, Midwinterfair, KiKa, Kinderkanker, Kinderen met kanker, Sponsor, Sponsors gezocht, Help mee,

  • Pieter Kuiper

    geachte organisatie

    als het mogelijk is wil ik graag deelnemen op 2 februari.

    ik sta met leverworst, grillworst, metworst, knakworst, rookworst etc.

    mijn kraam is 5 meter.

    vr gr

    Pieter Kuiper

    Zonderkamp 10

    7157 AJ Rekken

  • Tycho

    Beste

    Ik heb wel interesse om op uw markt te gaan staan.

    Maar zou ik misschien met mijn verkoopwagen daar mogen gaan staan.

    En wat zijn hier de kosten van.

    Ik hoor graag van u.

    Gr Tycho