Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

De Leuke Klarendalse Kerstmarkt 2013

  • Kitty

    De Leuke Klarendalse Kerstmarkt

    15 december 2013 organiseren wij de Leuke Klarendalse Kerstmarkt

    Wij zijn opzoek naar mensen die een leuke kraam willen inrichten en Kerstspullen of Kerstgerelateerde spullen willen verkopen. Kosten voor de kraam zijn €20,-

    Bouwspeelplaats De Leuke Linde zorgt voor de aankleding, koek en zopie, een ijsbaan en kinderactiviteiten.

    Voor meer informatie neem contact op met Bouwspeelplaats De Leuke Linde en vraag naar Kitty (0264424811)

  • ngoloempia

    Ngo Loempia

    Voerakker 29

    6713 SB EDE

    0318-795377

    ngoloempia@hotmail.com

    Ede, 23 december

    De Leuke Klarendalse Kerstmarkt 2013

    Geachte heer/mevrouw,

    Op Jaarmarkten en Fairs heb ik gezien dat u 15 december 2013 organiseren wij de Leuke Klarendalse Kerstmarkt organiseert. Graag wil ik mij hiervoor inschrijven, mist dit mogelijk is.

    Mijn branche is horeca, met name verkoop van Vietnamese etenswaren . Hierbij kunt u denken aan loempia’s, bapao’s etc. Zelf ben ik in bezit van een verkoopwagen die op stroom loopt voor koekast en toonbank . De verkoopwagen is 3,5 bij 2 meter.

    Onderstaand relevante gegevens voor de inschrijving.

    K.v.K. nummer: 50496824

    C.R.K. nummer: 2011440

    Verzekeringspolis van interpolis: 75135970

    Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Hoogachtend,

    Ngo loempia’s

    H.Ngo

  • Kitty

    Beste meneer/mevrouw Ngo,

    Jammer genoeg hebben we al een loempia kraam. en 1 loempia kraam op de markt is voldoende. Dus helaas hebben we geen plek voor u,

    Met vriendelijke groet,

    Kitty

    Bouwspeelplaats de Leuke Linde