Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

fresh events

  • habib

    Fresh events gewoon een stelletje oplichters gezien de reacties hier ben ik niet de enige die is opgelicht door fresh events .

  • Karel

    Hallo Marco, Het uitmelken van kraamhouders ( braderieën en jaarmarkten ) door veel organisaties is een feit. Er zijn ook goede onder de wolven. Vooraf info bij organisaties over de desbetreffende markten wordt op mijn vragen steeds geantwoord: Er wordt veel reclame voor de markt gemaakt::raambiljetten, de pers, reclame langs de weg. De markt trekt altijd veel bezoekers. Veel bezoeker houd niet automatisch in veel kopers. Regelmatig is de markt saai omdat er weinig neven activiteiten worden georganiseerd. Ik heb markten meegemaakt waarvan het publiek geen tot weinig weet had van het evenement.. Diverse markten wordt weinig rekening gehouden met de plaats/dorp beleving. De tijden van aanvang/sluiting van de markt wordt vaak niet opgelet wat het koopgedrag is ter plaatse en omgeving. De algemene voorwaarden zijn vaak in het nadeel van ons voor de markten. Diverse malen lees ik: Bij het niet door gaan van de markt of het vroegtijdig afblazen door overmacht ligt vaak het risico bij de kraamhouder. Als je geluk hebt wordt er 50% tot niets ter compensatie vergoed. De prijzen van kraamhuur reizen de pan uit. Ikzelf ben niet afhankelijk van inkomsten uit de markten maar velen wel. Ik maak collega's mee die noodgedwongen zes dagen op de markt moeten staan om het hoofd boven water te houden. Als je je zakken wil vullen ten koste van anderen die met de rug tegen de muur staan moet je markten organiseren. Er zijn gelukkig ook organisaties met een goed hart hebben, die meedenken. Van de uitbuiters wordt ik misselijk en krijg een vieze smaak in mijn mond. Een ding wordt vergeten: Op de laatste rit des levens van een mens heb ik nog nooit een grote bestelbus met verzamelde rijkdommen achter de begrafenis stoet zien rijden. Het trieste is dat veel mensen dit niet in de gaten hebben. Begrijp me niet verkeerd. Dat een bedrijfsorganisatie winst moet maken heb ik geen probleem mee als het in het redelijke valt. Weet je dat uitbuiting lijkt op slavernij toestanden. Een tip voor jou mijnerzijds is: Kijk naast de advertenties op internet naar advertenties onder Evenementen/Braderieën in dag/week bladen. Als ik een rommel/hobby/braderie heb gedaan wordt er bijgehouden: het weer, verkoop met tijdstip, waren er veel/weinig bezoekers. Wat vind ik van de organisatie. Deze aantekeningen gebruik ik voor boekingen. Veel succes.

  • Mustafa Akka

    Nou wat een Marktmeesters, ze kunnen de kraamhouders niet eens een behoorlijke parkeerplaats aanbieden voor voor hun voertuigen. Nee, dan haalt meneer er POLITIE erbij en dwingt de kraamhouder zijn kraam onbeheerd achter te laten om het voertuig elders te parkeren. € 180,- euro voor verkeerd parkeren in Scheveningen. Ja, je kraam achter laten en leeg laten stelen he' Marco. Je bent nog een grotere dief dan de rest, je kraamkosten ophalen en pleite gaan. Andere die geboekt hadden was je vergeten en kunnen wat jou betreft ergens op een hoekje gaan staan. Cach ontvangen, probleem opgelost.. LUL DIE JE BENT. In mijn ogen een studentje die kennelijk zijn studie betaald over de rug van zijn kraamhouders. SNOTAAP……

    .

  • margriet

    Het is het meeste slechtste bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad.

    Een boeking proberen te doen waar ik geen bevestiging van heb ontvangen met de vraag of mijn producten wel op deze braderie verkocht mochten worden.

    Geen enkele reactie, prima dan kom ik niet.

    Krijg wel een aantal weken later een ‘dreig’ mail om alsnog 80 euro te betalen.

    N.a.v. mijn reactie een zwaar onbeschofte mail gekregen. Al met al een grote waardeloze zooi!!

    Boek nooit bij fresh events!!!

  • St. Mannen voor KiKa

    Graag willen wij u informeren over een braderie (Midwinter fair) die wij organiseren op koopzondag 2 februari op de Brink in het centrum van Deventer. Tijdens deze dag zal er een grote braderie plaatsvinden met meer dan 60 kramen, is er vermaak voor de kinderen waaronder clowns, een draaimolen en springkussen, is er een loterij en komt er de gehele dag door live muziek van verschillende artiesten. De brink is het grootste stadsplein van Nederland en bevind zich midden in het centrum van de stad. Omdat er deze zondag tevens koopzondag is zullen wij hierdoor een extra stroom bezoekers naar deze KiKa Midwinter fair trekken.

    De kosten die wij deze dag berekenen voor het huren van een kraam of standplaats bedragen:

    - Marktkraam 4 meter € 55,00

    - Marktkraam 8 meter € 95,00

    - iedere 4 meter kraam extra € 30,00

    - Eigen kraam 4 meter € 45,00

    - Eigen kraam 8 meter € 75,00

    - Stroom € 12,50 per aansluiting

    - Horecakraam € aantrekkelijke prijzen

    - Kermisattractie € aantrekkelijke prijzen

    - Marktkraam voor Goede doelen € 35,00

    Mocht u op onze braderie een kraam huren dan komt dit bedrag volledig ten goede aan kinderen met kanker en onderzoek naar genezing. Bovengenoemde prijzen zijn excl. BTW. De braderie zal plaatsvinden op koopzondag 2 februari 2014 van 12:00 tot 18:00 uur op de Brink te Deventer.

    Wilt u meer te weten komen of u inschrijven voor een plaats of kraam dan kunt u contact met ons opnemen via info@mannenvoorkika.nl

    Voor meer informatie over deze braderie kunt u ook een kijkje nemen op onze website http://www.mannenvoorkika.nl/standplaats/.

    Wij hopen een positief antwoord terug te mogen ontvangen. Mocht u nog collega's kennen die ook graag op markten willen staan dan waarderen wij het als u onze braderie bij hen aanbeveelt. Samen staan we sterk voor kinderen in hun strijd tegen kinderkanker.

  • dominique

    Ik heb hier precies de zelfde ervaring mee! Ik heb nooit een bevestiging gekregen van dit berijf! zelfs niet toen ik ze nog maals heb gemaild met de vraag of het was binnen gekomen. op de desberteffende dag van de markt kreeg ik telefoon waar ik was… Alles uitgelegd krijg ik alsnoh een factuur in de bus!

    Slechte ervaring Fresh Events! Boeven.

  • Zomer

    Hallo,

    Zijn er hier meer mensen die nare ervaringen hebben gehad met Fresh Events of persoonlijk met de eigenaren van Fresh events?

  • Marco

    Jaaaa, nooit maar dan ook nooit meer boeken bij deze waardeloze organisatie!

    Het enige wat ze doen is geld innen, letten niet op concurrentie alleen hun eigen portemonnee.

    Reclame maken? Nee, laat de ondernemers de klere krijgen, dat is hoe ze denken. Fresh? Neuuh niet echt fris die organisatie!

    Honden zijn het!

  • Michael

    WAARSCHUWING:

    Boek geen kraam meer bij FRESH (echt niet fris) events.

    Wat een oplichters zijn het: hoge kraamkosten, ze innen geld en doen verder niets voor je. Echt schandalig! Diverse markten bij ze geboekt maar er komt geen mens op af. Ze maken er 0,0 reclame voor en als je dan op tijd wilt annuleren vinden ze het nooit een goede reden. Zelf meegemaakt dat een begrafenis van een direct familie lid volgens die mongolen van Fresh geen geldige annulering betrof….

    En gewoon doorgaan met het versturen van rekeningen, deurwaarders etc.

    Ik betaal ze geen cent!

    Hele droevige organisatie!

    Een gewaarschuwd mens……

  • Michael

    Ja heel veel mensen hebben klachten over ze!

    Fresh is een oplichtersbende die alleen geld innen en verder niks voor je doen: geen reclame maken, geen parkeerplaatsen regelen, slechte organisatie op markten. Oh ja wat ze wel doen is maximaal geld aan de kraamhouders proberen te verdienen!

    Nooooooittt meer boeken bij deze niet frisse (fresh) organisatie tenzij je het leuk vindt bedonderd te worden!