Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

kleding markt

  • wendy

    Hallo,

    Ik wil graag voor mijzelf beginnen met kleding verkopen op de markt/in de winkel.

    Kan iemand mij misschien helpen waar ik de kleding zou kunnen kopen?

    Ik hoop op reacties terug.

    Groetjes wendy.

  • mini monsters

    hoi wendy

    onlangs ben ik ook begonnen met een kinderkleding marktkraam

    het is heel moeilijk om hiertussen te komen en een plekje te bemachtigen op de markt

    het eerste wat je moet doen is je inschrijven bij de kvk

    daarna kan je pas kleding inkopen bij groothandels

    ik weet niet of je met merk kleding of boutiek kleding wil gaan staan?

    je mag me mailen voor wat adressen.

    groetjes leida mini monsters kinderkleding

  • yvonne

    Hai, ik weet niet of je nog geintresseert bent maar als je even je mail adres geeft dan kan ik je wat info geven. Ik verkoop zelf kleding tegen aantrekkelijke prijzen.

    Ik hoor graag van je!

    groetjes Yvonne

  • ilse

    Hoi Yvonne,

    Ik ben ook geintresseert ,ik wil ook met kleding op de markt gaan staan,weet alleen niet hoe ik me spulletjes en waar ik ze moet inkopen.Heb altijd op de markt gastaan met vis,maar dat is hele andere handel.Als je me een beetje wegwijs wil maken erin graag. Alvast bedankt

    groetjes ilse

  • larissa

    hallo

    wij lazen je berichtje op een prikpagina en

    wij hebben een webshop sinds kort met kleding

    en zoeken nog groothandels

    het liefst voor grote maten

    maar we hebben ook wel wat kleinere maten

    met vriendelijke groet,

    larissa

  • marie-antoinette

    hallo wendy,

    Ik heb een babyspeciaalzaak en ben op zoek naar mensen die mijn ‘rest’voorraad willen verkopen of opkopen. Ik weet niet precies wat jouw bedoeling is, maar als je geïnteresseerd bent moet je me maar terug mailen.

    Groetjes,

    Marie-antoinette

  • jan van moorsel

    ik bebn graag geinterseerd in addressen waar ik goedkoop kleding kan kopen voor op de markt.ben net voor mijn eigen begonnen.zonder na te denken waar ik handel van daan haalt.bij voorbaat dank

  • Marjan

    Hallo Yvonne,

    Ik stuur je mijn mailadres zodat ik wat meer informatie kan krijgen over het verkopen van dameskleding op de markt.

    Bij voorbaat dank,

    Marjan

    mailadres: bodytrendspaubeek@home.nl

  • Kadir

    Ik kan mischien wat voor je betekenen maar ik moet eerst weten wat je precies zoekt als je me mail stuur hierover kan ik je waarschijnlijk helpen voor een betaalbaar kleding. succes….

  • Sheila

    Hoi,

    Ook ik zou graga willen weten waar ik de kleding kan inkopen. Heb wel via internet gekeken, maar kan daar niet veel op vinden.