Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

kleding markt

  • Michele

    Hoi Yvonne,

    Ik zou ook graag willen weten of u mij kunt helpen, wat betreft het kelding van dames, en het inkopen en verkopen van kleding hoe en wat ik verder moet doen? Graag zou ik van u terug willen horen.

    Alvast bedankt,

    Michele.

  • Angela

    Hallo,

    Ik zoek ook nog kleding.

    Ik wil ook op de markt gaan staan, maar ik kan geen fatsoenlijke kleding vinden.

    Mail me als jij wat meer weet of als jij wat voor mij betekent.

    Moet wel een beetje moderne kleding.

    Gr. Angela

    angela_vl@live.nl

  • irma

    Hoi

    ik ben ook zeer geinteresseerd waar ik die marktkleding kan inkopen, ik heb een webwinkel in kinderkleidng, en wil voor de dames wat leuke kleding erbij gaan doen… maar het valt niet mee, om aan een leuk adres te komen,

    gr irma

  • ria

    hoi, weet iemand ook voor mij adressen waar ik dames kleding kan kopen , bv groothandels

    het valt niet mee om dit te vinden

  • nursons@hotmail.com

    wij hebben een vraderie on apeldoorn aanstaande zondag bel voor info 0619818513 of mail naar nursonst@hotmail.com groetjes

  • b

    Hallo

    Wat voor kleding zoeken jullie? heb nog restpartij kleren liggen van mexx…68 tot 96 en wat dames jassen van mexx.hoor het wel of je interesse hebt.

    b

  • b

    Hallo allemaal.

    Ik heb hier een restpartij mexx baby/kinderkleding liggen. ook nog wat dames jassen van mexx.

    zijn er geinteresseerde?

  • Ingrid

    Dag Yvonne,

    Ook ik ben bezig met het opzetten van een marktkraam met damesmode.

    En ik moet eerlijk bekennen ik kan via internet niks vinden, althans bijna niks.

    Weet jij misschien waar ik leuke damesmode en eventueel ook herenmode kan inkopen.

    Heel veel dank voor de moeite,

    Groet,

    Ingrid Bovenkamp

  • Salih

    Hallo,

    Als je geintresseerd bent kan ik hele mooie gedetailleerde heren blousen regelen in Italiaans stijl.

    Als je me een Email zou sturen kan ik je meer info geven.

    Met vriendelijk groet,

    Salih

  • Salih

    Ik vergat mijn mailadres te geven,

    dat is : isparta_yalvac@hotmail.com