Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

kleding markt

  • Anna-Marie

    Ik sta zelf al jaren op de markt, meer dan 20 jaar, en het verzamelen van adressen kost tijd en veel speurwerk. Dan is het ook nog een kwestie van goed contact opbouwen met de leverancier, om regelmatig aanvoer te hebben. En een kwestie van een goed, gevulde portomonne, want het gaat dan om partijen ongeregeld, vaak in grotere aantallen, tenminste dat is waar de markt om draait. De markt is een plek waar mensen goedkope kleding willen kopen, met duurdere handel hoeft je echt niet aan te komen. Dan beginnen ze spontaan naar hun voorhoofd te wijzen, als je de prijs zegt…Of je moet al een goede naam en vaste plaats hebben (dat duurt jaren, voordat je een plekje hebt). Daarbij moet je ook een ruime keuze hebben, de juiste uitpak, veel materiaal en goed vervoer. Dus denk er niet te licht over, want de markt vereist net als een winkel een gedegen aanpak met een behoorlijke investering. Als je niet met de goed spullen komt en de uitpak spreekt niet aan, dan is het gedoemd te mislukken. Het is ook zwaar lichamelijk werk, je staat elke dag in weer en wind, en het is Nl vaker slecht, dan mooi weer. Plus de opbouw, zeilen en achterbouw erbij, dan uitpakken, dus een complete winkel inrichten, met verlichting en dito etalage. Ik wil niemand ontmoedigen, maar als je niet in dit werk zit, en geen contacten hebt, zou ik het niet aanraden. De markt is niet zo simpel als de meeste mensen erover denken, en maar even met een kraampje gaan staan, en wat spulletjes, zo werkt het niet in de praktijk.

    Dus kijk goed uit, en orienteer je zelf terdege, een investering in de markt, kan je rekenen op minimaal € 10000,00, en neem maar van mij aan dat geen enkele marktkoopman/vrouw gaat vertellen waar hij of zij de handel vandaan haalt, dat kan je vergeten. Dan is het iemand, die zelf iets te slijten of op te ruimen heeft en dan is het vaak al afgeroomde handel, dus niet doen….daar moet je heel goed mee uitkijken.

  • alexandra

    hallo

    Ik wil graag op de markt gaan staan met kleding, nou kan ik alleen niet de

    geschikte leverancier vinden kan iemand mij hier mee helpen?

    Het gaat mij niet om de merk kleding maar om de leuke ``goedkope`` marktkleding!!

    Kan ieman mij helpen?

    mvg alexandra

  • R

    hoi ,

    Ik woon in Suriname en was afgelopen zomer op vakantie. wil oude collectie zomer kleding opkopen . Liefst jeansbroeken ,blousen ,jurken , herentruitjes.

    prijs vanaf 2,50t/m10euro. graag reacties

  • kindermodepaleis

    Hallo

    wij hebben onze website met klanten, en kleding tekoop. Erg leuk om te doen

    als je interesse hebt horen we dat graag

    yvonne

    www.kindermodepaleis.nl

  • kindermode paleis

    wij hebben te koop hele partij nieuwe kinderkleding ivm opheffing tevens een goedlopende site www.kindermodepaleis.nl

  • monik

    Hoi ik heb een stuk of vijftig nieuwe shirts en tops voor je te koop en rokken etc.je mag ze voor een klein prijsje over nemen dit zal voor de shirts en tops 3 euro zijn bij deze staan de prijzen er nog op en de roken etc. ook zo n 3 euro maar daar zit geen kaartje aan. mn nr.0610158485

  • mike

    gevraagd merk jeansbroeken of zonder die in de uitverkoop zijn

  • Annemiek Nieuwpoort

    Beste mensen, ik heb een stukje van jullie reakties gelezen en wil graag reageren met het volgende.

    Wij hebben ook jaren met kleding op de markt gestaan en dat is erg leuk om te doen. Maar nu hebben we andere plannen en willen onze restvoorraad kwijt.

    Het is allemaal nieuw maar hier en daar wat gekreukt of een vlekje erop. Het is van alles wat maar vooral dames-zomerkleding: blouses, jurken, pakjes, broeken, jassen, t-shirts. Ook wat kinderkleding en een paar herenmantels. Het is bij elkaar zo'n duizend stuks en kan weg voor 1 euro/stuk. Doe dat bod en je kan er de hele zomer veel plezier van hebben!!!! Kom gerust even langs na een berichtje.

  • Deli-style

    Beste Wendy,

    3 Jaar geleden ben ik ook voor mezelf begonnen, en heb inmiddels heel

    wat inkoop adressen en kan je dus bijna alles aanbieden. Geen merkkleding.

    De vraag is even wat zoek je en in wat voor prijsklasse?

    Ook heb ik geregeld overschotten van mijn eigen verkoop die ik dan voor partij prijzen weg doe.

    Ik zou graag horen wat je presies zoekt en of ik je kan helpen?

    Mvg Deliana van der Fluit

    Deli-style

    www.deli-style.nl (mijn webwinkel, naast de markt)

  • erkar

    hallo

    u zoekt kleding voor markten wij verkopen 2e hands merkleding en af en toe hebben we ook wat mindere kwaliteit kleding

    als u interresse heeft hoor ik het graag van u