Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

kleding markt

  • happycompanie@live.nl

    er staan heel veel berichten hier, maar geen enkele plaatsnaam erbij, ga je echt over markten door het hele land, ik ben op zoek naar mensen met leuke zomermode voor jonge meiden en dames, voor een samenwerkingsverband , en dan met name kleding die zomers gedragen zou kunnen worden waarbij je Airbrush tattoo's leuk kan zoen op schouders, onderrug en armen

    dit in verband metmodeshows op diverse ladie's avonden, waar we in samenwerking op podium en catwalk leuke shows kunnen neerzetten, voor reakties kunnen mensen mailen naar Happycompanie@live.nl

  • Kees Veerman

    Goedemiddag,

    De Firma Obermeyer timmert al 35 jaar in Nederland aan de weg.

    Goede prijzen en marges.

    Voor informatie kunt u contact opnemen met Kees Veerman: 06 22226384

    Showroom in Volendam.

  • Djihi Marianne van de wetering

    Hallo

    Ik heb interesse in welke kleding je verkoopt.

    Wil je een mailtje sturen naar

    Marianne

    satsang@zonnet.nl

    Dank je wel.

  • anja

    hoi

    ik ben opzoek naar kleding zoals

    huispakken met strass steentjes

    en leuke dames truitjes met steentjes

    en de kaartjes die er aan hangen staat missy op geen idee waar ik het kan inkopen

    ik ben voor me zelf begonnen en op face book verkopen zulke kleding thuis

    en heb heel internet afgespeurt maar kan echt niks vinden

    kan iemand me helpen zou zo blij mee zijn alvast heel erg bedank

    alle tips zijn welkom

  • chantal

    hoi

    weet u al waar je ze kan inkopen de missy ben er namelijk ook naar opzoek maar krijg het nergens gevonden gr chantal

  • chantal

    anja Schreef:

    ——————————————————-

    > hoi

    > ik ben opzoek naar kleding zoals

    > huispakken met strass steentjes

    > en leuke dames truitjes met steentjes

    > en de kaartjes die er aan hangen staat missy op

    > geen idee waar ik het kan inkopen

    > ik ben voor me zelf begonnen en op face book

    > verkopen zulke kleding thuis

    > en heb heel internet afgespeurt maar kan echt niks

    > vinden

    > kan iemand me helpen zou zo blij mee zijn alvast

    > heel erg bedank

    > alle tips zijn welkom

    hoi weet u al waar je ze kan inkopen ben er namelijk ook naar op zoek maar kan het niet vinden gr chantal

  • Chan

    Ik heb me al ingeschreven bij kvk, maar nu ben ik nog opzoek naar adressen van groothandels waar ze dameskleding verkopen. Ik zoek het soort kleding wat ze ook op markten verkopen. Kan iemand mij hierbij helpen??

  • Maikel

    Beste Anja,

    Een aanbieder van Missy in Nederland is Wifes Fashion.

    Zij zijn een postorderbedrijf en groothandel in dameskleding.

    Altijd leuke en mooie huispakken. Voor groothandelsprijzen

    moet je wel even bellen want ze leveren ook aan particulieren.

    Met vriendelijke groeten,

    Maikel

  • St. Mannen voor KiKa

    Graag willen wij u informeren over een braderie (Midwinter fair) die wij organiseren op koopzondag 2 februari op de Brink in het centrum van Deventer. Tijdens deze dag zal er een grote braderie plaatsvinden met meer dan 60 kramen, is er vermaak voor de kinderen waaronder clowns, een draaimolen en springkussen, is er een loterij en komt er de gehele dag door live muziek van verschillende artiesten. De brink is het grootste stadsplein van Nederland en bevind zich midden in het centrum van de stad. Omdat er deze zondag tevens koopzondag is zullen wij hierdoor een extra stroom bezoekers naar deze KiKa Midwinter fair trekken.

    De kosten die wij deze dag berekenen voor het huren van een kraam of standplaats bedragen:

    - Marktkraam 4 meter € 55,00

    - Marktkraam 8 meter € 95,00

    - iedere 4 meter kraam extra € 30,00

    - Eigen kraam 4 meter € 45,00

    - Eigen kraam 8 meter € 75,00

    - Stroom € 12,50 per aansluiting

    - Horecakraam € aantrekkelijke prijzen

    - Kermisattractie € aantrekkelijke prijzen

    - Marktkraam voor Goede doelen € 35,00

    Mocht u op onze braderie een kraam huren dan komt dit bedrag volledig ten goede aan kinderen met kanker en onderzoek naar genezing. Bovengenoemde prijzen zijn excl. BTW. De braderie zal plaatsvinden op koopzondag 2 februari 2014 van 12:00 tot 18:00 uur op de Brink te Deventer.

    Wilt u meer te weten komen of u inschrijven voor een plaats of kraam dan kunt u contact met ons opnemen via info@mannenvoorkika.nl

    Voor meer informatie over deze braderie kunt u ook een kijkje nemen op onze website http://www.mannenvoorkika.nl/standplaats/.

    Wij hopen een positief antwoord terug te mogen ontvangen. Mocht u nog collega's kennen die ook graag op markten willen staan dan waarderen wij het als u onze braderie bij hen aanbeveelt. Samen staan we sterk voor kinderen in hun strijd tegen kinderkanker.

  • jolanda

    weet jij misschien al waar je missy kunt kopen de groothandel zo ja zou je mij dat adres willen geven vr gr