Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

kleding markt

  • kitty

    goedendag,

    ik weet niet of hier nog gekeken word, maar ik zoek hulp…

    ik wil graag een 7 euro winkel beginnen en dit houdt in alle kleding voor 7 euro.

    wij willen echt alleen maar dameskleding.

    kunnen jullie ons helpen aan hele goedkope adressen.

    mensen met partijen mogen ook contact met ons opnemen.

    maar zoals je al ziet wij willen kunnen verkopen voor 7 euro dus moet echt heel goedkoop inkopen.

  • dylanbrochard9@gmail.com

    hallo

    wij zijn bezig met

    een webshop op te starten

    in kinder en baby kleding weet iemand

    waar ik groothandels vandaan kan halen

    die heb ik nodig mag ook van belgium of duitserland zijn

    dank jullie wel

  • conny

    Dag yvonne,

    ik ben ook net begonnen met een kraampje op de markt en tijdens het zoeken ben ik jou reactie tegen gekomen.

    Misschien kan jij me verder helpen met enkele adresjes waar ik kleding kan gaan aankopen.

    We zijn toch niet echt concurenten hé want ik woon in Belgie en jij over de grens.

    Alvast heel erg bedankt!! En hopelijk hoor ik snel iets van je

    groetjes Conny

    mijn emailadres is: sabine.daenen2@telenet.be

  • wendy

    hoi leida ik wil geen merkkleding gaan verkopen maar boetiek, ik sta al ingeschreven bij het kvk ik kan alleen geen goede groothandel vinden om kleding in te kopen.

    het zou heel fijn zijn als je wat aderessen voor mij hebt. en alle tips zijn welkom. ik wil je alvast bedanken voor de moeite die je voor mij doet.

    groetjes wendy.

  • wendy

    hoi yvonne,

    ik ben zeker nog geintereseerd als je wat fotos van de spullen hebt en wat de prijzen zijn kun je het naar mijn email adres sturen dat is : wendy-remco@live.nl.

    ik hoor graag van je,

    groetjes wendy.

  • wendy

    Hallo,

    ik zie hier een heel oud mailtje, dat je kleding gaat verkopen op markt/winkel, uit 2007!!

    Maar mn vraag is: doe je at nog steeds,..ik heb kleding die je van me mag kopen, voor een klein prijsje,

    om te verkopen!

    maar ja,..ben je hier nog mee bezig???

    ik hoor graag van e

    grtjs

    Wendy

  • Richard Buirs

    dag wendy;)

    hoeveel kleding heb je precies? want ik ga ook op de markt staan namelijk:)

    Groetjes,

    Richard Buirs

  • Ludie

    Hallo,

    Ik las de blog van een tijdje geleden over kleding verkopen op de markt. Gisteren ben ik bij de kvk geweest om informatie in te winnen.

    Mijn idee is om op beurzen en braderien te gaan staan. Dus niet op een weekmarkt. Daarnaast op termijn een webwinkel.

    Ook ik zoek inkoop adressen voor dames- en evt. herenkleding.

    Als je voor mij tips hebt, heel graag…

    Alvast bedankt

    Groetjes

    Ludie Frijters

  • r

    hoi ik wil graag de kleding gaan verkopen waar ze ook op de markten mee staan .maar weet niet waar ik ze kan inkopen

    als je een paar adressen heb heel graag . groetjes ria

  • Frans Panday

    Beste Wendy,

    Ik heb nog wel een partij G-star broeken. ongeveer 90 stuks Dames en heren maten door elkaar en allemaal gangbaar. Ik wil 20 euro per broek hebben.

    Mvg.

    Frans Panday

    tel: 06 -422 55 360