Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op markt.startpagina.nl

kleding markt

• randy de wit

beste leida

ik heb zelf ongelooflijk veel tweedehandse kleding liggen en wilde er zelf ook mee op de markt gaan staan maar ik heb zoveel tweedehandse spullen dat ik toch een keuze moet gaan maken en omdat ik gewoon ruimte gebrek heb

je praat hier over jassen lederen kleding kinder kleding merk kleding dames kleding heren kleding

wilt u meer weten laat me maar even weten

• Janny

Hoi,

Misschien moet je een kijken in Duitsland.

Het e-mailadres is www.euromoda-neuss.de.

Zijn allemaal groothandels.

Veel succes.

• Hoven

hallo ik wou graag op de markt staan met G-star of Bjorn borg boxers waar kan ik de goedkoopste boxers kopen?

• Lia van Geest

Ik ga in februari een jaar over de grens wonen i.v.m werk man, voor dat de verveling toeslaat wil ik wat voor mij zelf doen, op de markten gaan staan met leuke hippe betaalbare dames mode

Maar waar kan je dan terecht voor leuke hippe dameskleding.

Ik sta ingeschreven bij de kamer van koophandel.

langs deze weg alvast bedankt.

Gr lia.

• nanoni

heb weer nieuwe collectie binnen kinderkleding

najaars winter kleding

mooie spijker broekjes truien vesten sweaters enz enz

de partijen verkoop ik per 100 stuks in mix pakketen voor 400 euro

verkoopwaarde gemideld 7,50 a 10,00 per st

voor fotos kan je mij mailen

bij 200 stuks is de prijs 700 euro

500 stuks 1500 euro

• Niesina de Ruiter

Hallo Yvonne,

Sorry je kent mij niet ( Niesina de Ruiter )

maar ik ben ook net voor mijzelf begonnen voor op markten en braderieen heb wel een marktpas

heb alleen veel moeite de juiste groothandels voor dameskleding te vinden misschien wil je me helpen

Groetjes Niesina Amsterdam

• joy111

kijk eens op www.merkkledingworld.nl daar kun je een lijst downloaden voor kledingadressen voor groothandel en particulier.mischien heb je er wat aan.

• sher

waar kan ik een groothandel vinden vande mooie grote tassen wat ze op de markt verkopen? de tas merk david jones en style enze enz

grtjs sher

• Gonny

Beste iedereen,

Ik lees hierboven een aantal oudere berichten over kleding verkopen op markten. Ik heb heel wat kleding te koop.

Onderandere linnen broeken voor dames, meisjes, jongens, tuinbroeken, leuke spijkerbroeken met veter en en aantal shirts met leuke tekst ´afblijven´ enz….

Alles bij elkaar zijn het zo rond de 1000 stuks!!!

Iemand interesse laat maar weten op gonnert@hotmail.com

Ik hoef er niet de hoofdprijs voor maar doe het ook niet weg voor twee tientjes, dan ga ik er zelf wel een keer mee op de markt staan…

• pepele

Beste,

ik denk er aan om herenkleding te verkopen op de markt, maar in Zuid Spanje.

Kan u mij info bezorgen omtrent aankopen collectie herenkleding

Mvg